Strona główna/Oferta / Przedszkole Postępu / Kadra

Kadra z pasją

Nasza kadra została dobrana pod kątem podejścia do dzieci, umiejętności pedagogicznych i dydaktycznych. Kluczem w doborze naszych nauczycieli etatowych, jak i nauczycieli zajęć dodatkowych była pasja do wykonywanego zawodu, do pracy z dziećmi. Chcemy by dzięki temu dzieci miały zapewnioną doskonałą opiekę osób, które traktują je po partnersku i w indywidualny sposób oraz by czas spędzony w przedszkolu był ciekawy i atrakcyjnie przygotowany. Stad cała nasza kadra jest zespołem osób, które z radością i zaangażowaniem wykonują swoja pracę, która jest ich pasją.

Nasi nauczyciele dobierają sprawdzone programy nauczania, jak również poszukują nowoczesnych metod pracy oraz doskonalą systematycznie swój warsztat pracy biorąc udział w szkoleniach. A wszystko to, by dzieci powierzone nam w opiekę miały zapewniony atrakcyjny nowoczesny program nauczania i z radością przekraczały progi naszego przedszkola każdego dnia.

dyrektor przedszkole Happy Kids' Academy Warszawa Mokotów

Monika Bajko

dyrektor przedszkola

Pani Monika swoją pracę zawodową w przedszkolu rozpoczęła w 2008 roku i od tego czasu współpracuje z warszawskimi placówkami zarówno sieciowymi jak i kameralnymi. Posiada 12-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku dyrektora przedszkola.

Ogromną radość daje jej obserwacja dzieci, ich zachowań, logiki i bezpośredniości. Praca w tym zawodzie jest ogromną pasją, a obserwacja rozwoju małego człowieka daje jej dużo satysfakcji.

Absolwentka Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach, gdzie ukończyła trzyletnie pedagogiczne studia licencjackie w zakresie Edukacji Wczesnoszkolnej i Przedszkolnej z nauczaniem Języka Angielskiego oraz  Wyższej Szkoły Pedagogicznej Towarzystwa Wiedzy Powszechnej, na której uzyskała tytuł magistra z Pedagogiki Przedszkolnej z Logopedią. W 2012 roku ukończyła kurs kwalifikacyjny dla Kadry Kierowniczej – Zarządzanie w Oświacie w Centrum Doskonalenia Nauczycieli.

W trakcie swojej pracy doskonaliła się także na kursach i szkoleniach:

  • Akademia Dyrektorów Trener: Łukasz Bieliński Jak skutecznie rozmawiać podczas trudnej sytuacji w oparciu o model Porozumienia Bez Przemocy Marshalla Rosenberga
  • Program Rozwoju Dyrektorów Trener: Anna Dobieszewska i Dominika Kanik- Kliczko 7‑miesięczny program rozwoju Dyrektorów Przedszkoli
  • Nazywanie Świata Nazywanie Świata ‑ Odimienna metoda nauki pisania i czytania autorstwa dr Ireny Majchrzak
  • Glottodydaktyka Szkolenie I stopnia Glottodydaktyka prof. dr. hab. Bronisława Rocławskiego

Prywatnie mama dwóch synów, macierzyństwo to jej największe wyzwanie i przygoda. Lubi biegi z przeszkodami, książki i podróże.

Europejskie przedszkole językowe, kadra-4

Paulina

nauczyciel wychowawca

Paulina jest absolwentką Pedagogiki o specjalności Edukacja wczesnoszkolna i Wychowanie przedszkolne na Wydziale Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego. Ponadto ukończyła studia pierwszego stopnia z zakresu Socjologii – komunikacji społecznej. W swojej pracy dyplomowej podczas studiów nauczycielskich zajęła się historycznym aspektem wychowywania dzieci, skupiając się na tym, jaki wpływ na rozwój dziecka miała trauma powojenna.

Swoją przygodę z dziećmi zaczęła jeszcze w czasie studiów pracując jako asystent nauczyciela w przedszkolu. Obecnie posiada już ośmioletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w tym cztery lata na stanowisku nauczyciela wychowawcy w  Happy Kids Academy. Jest osobą pogodną i kreatywną. Cieszą ją małe sukcesy dzieci. Jej zdaniem warto włożyć w pracę wiele trudu, aby później na twarzy dziecka zobaczyć uśmiech oraz satysfakcję z samodzielnie wykonanych zadań. Cały czas stara się doskonalić warsztat pracy uczestnicząc w szkoleniach i kursach. W pracy z dziećmi stosuje różne metody wychowawcze. Dzięki stosowaniu Pozytywnej Dyscypliny oraz Porozumienia Bez Przemocy stara się zrozumieć dzieci i wyposażyć je w życiowe kompetencje, które zaowocują w przyszłości nowym pokoleniem, które jest świadome swoich uczuć i zachowań.

Prywatnie uwielbia aktywnie spędzać czas, od lat pasjonuje się wspinaczką wysokogórską, która daje jej siłę oraz pomaga w realizacji życiowych celów.

DSC02239, Europejskie przedszkole językowe

Martyna

nauczyciel wychowawca

Martyna jest absolwentką pedagogiki o specjalności Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna oraz Terapia pedagogiczna i wspomaganie rozwoju dziecka zdolnego na Uniwersytecie Warmińsko – Mazurskim w Olsztynie. Pracuje w swoim zawodzie od 2018 roku.

Bardzo ważną rolę w jej życiu odgrywa muzyka, którą również używa na co dzień w swojej pracy w przedszkolu. Wprowadzając muzykę do zajęć, urozmaica w ten sposób zajęcia oraz stwarza możliwości relaksu przy muzyce w ramach muzykoterapii. Ukończyła kurs ,,Muzykoterapia – profilaktyka i terapia muzyczna. Mobilna Rekreacja Muzyczna” I oraz II stopnia. Od kilku lat współpracuje z twórcą metody MRM, doktorem Maciejem Kieryłem. Martyna jest instruktorem zajęć umuzykalniających dla najmłodszych dzieci. Prowadzi w przedszkolu zajęcia wzorowane metodą E.E Gordona oraz MRM.

Martyna ukończyła także kurs ,,Narzędzia pracy z dzieckiem w wieku niemowlęcym i przedszkolnym inspirowane metodą E.E.Gordona oraz szkolenia wspierające rozwój inteligencji emocjonalnej dziecka – szkolenie z komunikacji NVC – Porozumienie bez przemocy oraz szkolenie z zakresu Pozytywnej dyscypliny.

Jest ciepłą, uśmiechniętą osobą pełną empatii. Wolny czas najchętniej spędza z bliskimi, aktywnie, na świeżym powietrzu. Uwielbia podróżować oraz oglądać zachody słońca. W każdej sytuacji stara się znaleźć coś pozytywnego. Wierzy, że nie ma problemów, których nie da się rozwiązać.

Karolina Postepu

Karolina

nauczyciel wychowawca

Karolina ukończyła studia licencjackie oraz magisterskie na kierunku pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna. Wybrała studia pedagogiczne, ponieważ od zawsze uwielbiała pracę z dziećmi. Ukończenie specjalności wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna to dla Karoliny nie tylko zdobycie wykształcenia ale przede wszystkim otwarcie drogi do realizacji w wymarzonym zawodzie. Już podczas pierwszych praktyk w szkole i przedszkolu wiedziała, że to jest to czym pragnie zajmować się w przyszłości.

Karolina ukończyła szkolenie dla nauczycieli z zakresu Pozytywnej Dyscypliny oraz z komunikacji NVC – Porozumienie bez przemocy, które wdraża w pracy z grupą. Dodatkowo odbyła szkolenie Autyzm – praca nad zachowaniami oraz Muzyka i ruch źródłem wszechstronnego rozwoju dziecka. Na co dzień w pracy zdobywa wszystkich uśmiechem i cierpliwością, a czas wolny poświęca tańcowi, śpiewowi i piłce nożnej.

Ola_Postepu, przedszkole happy kids

Aleksandra

nauczyciel wychowawca

Ola, ukończyła studia licencjackie na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz studia magisterskie na kierunku Pedagogika Specjalna, o specjalności Terapia Pedagogiczna.

Dodatkowo ukończyła szkolenia z: bajkoterapii, komunikacji NVC, pozytywnej dyscypliny, animacji czasu wolnego dzieci i młodzieży oraz kursy: „Jak rozumieć dziecko z zaburzeniami SI? ”, „Autyzm a emocje”, „ABC spektrum autyzmu”.

Swoją przygodę z dziećmi rozpoczęła już w trakcie pierwszych lat studiów, będąc wychowawcą na obozach wakacyjnych, animatorką zabaw, opiekując się dziećmi w wieku przedszkolnym i pracując przez dwa lata jako asystent nauczyciela w Happy Kids’ Academy.

Na co dzień stara się zarażać innych uśmiechem. Jest pełna pomysłów na kreatywną zabawę.  W pracy duży nacisk kładzie na budowanie relacji z dziećmi, by dzieci były świadome swojej wartości, uczyły się wyrażać swoje zdanie i czuły, że ma ono znaczenie.

Wolne chwile najchętniej spędza na świeżym powietrzu z dobrą książką. Wierzy, że zawsze istnieje jakiś sposób, by się zrozumieć z innymi, a przede wszystkim, że warto próbować.

Weronika_Postepu, przedszkole happy kids

Weronika

pomoc nauczyciela

Weronika ukończyła dziennikarstwo na Akademii Dziennikarstwa i Realizacji dźwięku w Warszawie. Jest również absolwentką szkoły dla opiekunek dziecięcych. Ma 5-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi, które zdobyła pracując w żłobku, przedszkolu, a także opiekując się dziećmi w prywatnych domach. Jest osobą spokojną i bardzo cierpliwą. W wolnych chwilach lubi spacerować, jeździć na rowerze, czytać książki, układać puzzle, spędzać czas z rodziną i przyjaciółmi.
pedagog specjalny Happy Kids Academy

Karolina

pedagog specjalny

Karolina jest pedagogiem specjalnym. Ukończyła studia pierwszego stopnia z pedagogiki rewalidacyjnej (oligofrenopedagogiki) na Politechnice Śląskiej w Gliwicach. Podczas studiów uzyskała również uprawnienia do prowadzenia lekcji informatyki oraz zajęć komputerowych dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną. Największym zainteresowaniem obdarzyła tematykę komunikacji wspomaganej i alternatywnej (AAC), czemu także poświęciła swoją pracę dyplomową. Aktualnie kończy studia magisterskie z psychopedagogiki na Wyższej Szkole Biznesu i Nauk o Zdrowiu w Łodzi. Od początku swojej kariery zawodowej pracuje z dziećmi i dorosłymi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Od 2020 roku pracowała w niepublicznym przedszkolu specjalnym jako asystent nauczyciela oraz nauczyciel, a następnie od 2021 roku jako nauczyciel wspomagający – pedagog specjalny w Happy Kids’ Academy.

Poza pracą zawodową Karolina jest certyfikowanym instruktorem tańca nowoczesnego. Prywatnie uwielbia podróże, sport i taniec. Interesuje się tematyką psychologii, neurodydaktyki i komunikacji interpersonalnej.

Suuya, przedszkole prywatne Mokotów

Suuya

nauczyciel anglojęzyczny

Hi, My name is Suuya. I am from Zambia. It was always a great dream of mine to live and work in a foreign country.
I have lived in Poland for four years, I live with my two sisters in Warsaw. My parents and the rest of my family lives in Zambia.
I have worked as an English teacher since 2018. Because, I have a passion for children. I am creative and ambitious young woman.

My friends and family say that I am a very funny and interesting lady with a good sense of humor. As soon as I meet new people, who are happy to meet me, I feel extremely comfortable with them. I believe friendship is one of the most important values in human life.

My hobbies are swimming, reading romantic books, listening to music, watching tv and mostly travelling. Because I learn a lot from travelling.
I love different kinds of food. But my favorite is Italian food. Because I think it’s the best kitchen in the world.
I am also interested in pets, I love dogs. And I believe a dog, is a Man’s best friend. Unfortunately I don’t have one. Maybe in future.
I have a lot of ideas about my future. With all I already have, I know I am on the right path. And I will do my best to inspire others to live the way, they feel like living as well.

Nono, przedszkole happy kids

Nono

nauczyciel anglojęzyczny

Hi my name is Miss Nono and I want to say that I am so happy to be your teacher! I come from Swaziland but currently I live in Warsaw to pursue my MA studies. My adventure with Happy Kids started in November 2019 and I have been enjoying working in this amazing school ever since. My educational aspirations consist of acquiring a Master’s degree in Management which I am currently pursuing at the University of Economics and Human Sciences, Warsaw. My undergraduate curriculum in English Language included core classes of grammar, literature, conversation and composition. I love my job at Happy Kids Academy because of its nurturing and loving environment where children learn and experience new challenges that will help build their confidence while they play. In my free time, I enjoy reading, travelling and music.

There is a little bit more about me:

HOMETOWN: Warsaw, Poland

UNIVERSITY: University of Economics and Human Sciences Warsaw, 2020

GRADUATE SCHOOL: University of Swaziland,2017.

kasia rytmika kw

Kasia

instruktor rytmiki

Kasia jest instruktorem rytmiki, absolwentką Akademii Muzycznej w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywała w żłobkach, przedszkolach, w tym integracyjnych oraz szkole podstawowej, prowadząc zajęcia rytmiczno-muzyczne i ćwiczenia metodą Dobrego Startu (w ramach programu profilaktyki dysleksji). Kontakt z dziećmi przez cały okres ich intensywnego rozwoju – od malucha poniżej dwóch lat do ucznia – był dla Kasi okazją do poznania potrzeb dzieci w różnym wieku, ich reakcji i sposobów zachowania. Dzięki tym doświadczeniom może na swoich zajęciach wspomagać nie tylko rozwój zdolności muzycznych dzieci, ale i ich rozwój emocjonalny i psychofizyczny.
Prywatnie jest żoną oraz mamą pięciorga dzieci. Lubi czytać, jeździć na rowerze, zbierać grzyby i rozwiązywać zagadki logiczne.

Edukacja zawodowa:
Akademia Muzyczna im. Fryderyka Chopina w Warszawie
Kierunek: Wychowanie Muzyczne
Przebyte kursy:

  • XVI Ogólnopolskie Warsztaty Muzyczne Towarzystwa Carla Orffa
  • XIV Ogólnopolskie Warsztaty Muzyczne Towarzystwa Carla Orffa.
  • XII Ogólnopolskie Warsztaty Muzyczne Towarzystwa Carla Orffa.
  • Aktywnne słuchanie muzyki wg Batti Strauss cz. II
  • Metoda Ruchu rozwijającego wg Weroniki Sherborne cz. I
  • Metoda Dobrego Startu cz. III – superwizyjna
  • Metoda Dobrego Startu cz. II
  • Metoda Dobrego Startu cz. I
  • Warsztaty „Zrozumieć autyzm”
  • Konferencja „Uczeń z Zespołem Aspergera w warunkach klasy integracynej”
  • Kurs: Wykorzystanie zajęć muzycznych w profilaktyce uczniów z dysfunkcjami.
  • Taniec, ruch i przestrzeń w czterech porach roku.
  • Tańce integracyjne.
  • Greckie tańce ludowe dla każdego.
  • Warsztaty Bajkoterapeutyczne.
  • Kurs edukacyjny dla rodziców dzieci z ADHD.
  • Kurs dla wychowawców kolonijnych.
Marta

Marta

psycholog

Jest absolwentką Wydziału Nauk Społecznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego – magistrem psychologii, ze specjalizacją nauczycielską, z uzyskanym przygotowaniem pedagogicznym. Uczestniczyła w programie LPP Erasmus, studiując na Radboud Universiteit Nijmegen w Holandii. Podyplomowo ukończyła również edukację przedszkolną i wczesnoszkolną.

Jako psycholog, szczególnie zainteresowana obszarem emocji i motywacji, stresu i lęku, rolami grupowymi i specyfiką systemu rodzinnego. Na seminariach, kursach i szkoleniach poszerzała wiedzę między innymi z zakresu: diagnostyki i radzenia sobie ze stresem, diagnozowania zaburzeń odżywiania, teorii i form terapii zaburzeń zachowania i emocji u dzieci i młodzieży, mózgowych korelatów autyzmu czy metod terapii pacjentów z ASD (zaburzeniami ze spektrum autyzmu). Może się pochwalić kilkuletnią praktyką. Doświadczenie zdobywa, pracując w przedszkolach i poradniach psychologicznych, zarówno z osobami polskojęzycznymi, jak i anglojęzycznymi.

Od wczesnych lat dzieciństwa kształtuje swoją naturalną zdolność szczegółowego spostrzegania rzeczywistości i wnikliwego wnioskowania. Wychodzi z założenia, że umiejętnie przeprowadzone wywiad i obserwacja psychologiczna stanowią złoty środek do trafnego formułowania hipotez i punkt wyjścia do ustalenia strategii działania wobec napotykanych wyzwań. Spokojny i szczęśliwy rodzic to szczęśliwe dziecko, dlatego stawia na obfitującą w wymianę spostrzeżeń współpracę z dorosłymi – rodzicami oraz nauczycielami. Dziecięca kreatywność, prostolinijność i radość dają jej zadowolenie i zapał do działania. W pracy z młodym człowiekiem każdy dzień jest wartościową przygodą, dlatego warto otworzyć nań uszy, oczy i serce.

Kasia_Postepu, przedszkole happy kids

Beata

logopeda

Beata jest czynnym nauczycielem od 11 lat, a nauczycielem dyplomowanym od 6 lat.
Ukończyła studia magisterskie o specjalności pedagogika opiekuńczo – wychowawcza
na wydziale pedagogicznym Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Rzeszowie, dodatkowo ukończyła studia licencjackie o specjalności pedagogika na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim.

Jest absolwentką podyplomowego studium logopedii i glottodydaktyki na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie.
Od 6 lat profesjonalnie pracuje jako logopeda z dziećmi w wieku przedszkolnym.
Jest animatorem i członkiem Polskiego Stowarzyszenia Pedagogów i Animatorów Zabawy KLANZA od 2003 roku.
W swojej pracy kieruje się zasadą: ‘Ucząc bawić, bawiąc uczyć’ , co znajduje odbicie w sposobie prowadzenia zajęć i licznych autorskich pomocach dydaktycznych oraz grach edukacyjnych, za którymi dzieci wprost przepadają.

Ricardo zdjecie

Ricardo Scooby Doo

instruktor gimnastyki z capoeirą

Ricardo, urodzony w Rio de Janeiro, capoeirę trenuje od 6-go roku życia. Contra-Mestre Capoeiry. Aktor, muzyk (gra na berimbau, atabaque, pandeiro, agogo), tancerz Makulele i Samby. Taniec praktykował w Brazylii od 1987 roku.
Stworzył autorski program nauczania Capoeiry dla dzieci. Aktor Teatru IMKA w Warszawie, uczestniczył w Projekcie ‚Germinal Mel’, do 2011 r. pracował w grupie Capoeira Liberdade jako Profesor, w gradacji Contra-Mestre.

Kwalifikacje:
Contra-Mestre Capoeiry. Aktor, muzyk (gra na berimbau, atabaque, pandeiro, agogo), tancerz Makulele i Samby.
Praktyka od 1987 roku (w Brazylii).

Doświadczenie zawodowe:

  • Projekt ‚Germinal Mel’ 2001-2005
  • Trwająca 18 lat praca w grupie Capoeira Liberdade, do 2011r. jako Profesor, aktualnie w gradacji Contra-Mestre
  • Organizacja Pozarządowa „Corpo Movimento”, jako Profesor Capoeiry i Dyrektor ds. Zarządzania Majątkiem
  • Regularne pokazy przed widownią, udział w filmach i innych projektach artystycznych

Wykształcenie:

  • 2004 – Kurs Nauczanie Dzieci – Fundacja Rządowa Rio Esporte
  • 2003 – Dydaktyka Capoeiry i Folklor Brazylijski – Fundacja Rio Esporte
  • 2002 – Wychowanie Fizyczne / Capoeira