Strona główna/Oferta / Przedszkole Jadźwingów / Kadra

Kadra z pasją

Kadra z pasją – HappyKidsAcademy

Nasza kadra została dobrana pod kątem podejścia do dzieci, umiejętności pedagogicznych i dydaktycznych. Kluczem w doborze naszych nauczycieli etatowych, jak i nauczycieli zajęć dodatkowych była pasja do wykonywanego zawodu, do pracy z dziećmi. Chcemy by dzięki temu dzieci miały zapewnioną doskonałą opiekę osób, które traktują je po partnersku i w indywidualny sposób oraz by czas spędzony w przedszkolu był ciekawy i atrakcyjnie przygotowany. Stad cała nasza kadra jest zespołem osób, które z radością i zaangażowaniem wykonują swoja pracę, która jest ich pasją.

Nasi nauczyciele dobierają sprawdzone programy nauczania, jak również poszukują nowoczesnych metod pracy oraz doskonalą systematycznie swój warsztat pracy biorąc udział w szkoleniach. A wszystko to, by dzieci powierzone nam w opiekę miały zapewniony atrakcyjny nowoczesny program nauczania i z radością przekraczały progi naszego przedszkola każdego dnia.

Beata Jadzwingow

Beata Chrzanowska-Płatek

dyrektor przedszkola

Dla Pani Beaty praca z dzieckiem to: „ codzienne odkrywanie i doświadczanie, to motor mobilizujący do nieustannego poszukiwania i zdobywania nowej wiedzy oraz umiejętności, to także codzienny zachwyt nad otaczającym światem i właśnie dlatego tak lubię moją pracę.”

Pani Beata jest nauczycielem dyplomowanym z 23-letnim stażem pracy pedagogicznej. Ukończyła studia magisterskie o specjalności Edukacja Przedszkolna na wydziale pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego, ponadto jest absolwentką podyplomowych studiów Polityki i Zarządzania Oświatą.

Dostrzegając potrzebę zmian oraz poszukując dróg do osiągnięcia nowoczesnego modelu przedszkola, uczestniczyła w programie „Przedszkole w trakcie zmian” organizowanym przez Towarzystwo Rozwoju Aktywności Dzieci „SZANSA”. Zdobyta przez Panią Beatę wiedza i doświadczenie pozwoliły jej na włączenie się jako współautor w stworzenie programu „Ze Słoniem Szczęściarzem w świat”, którego celem było przygotowanie dziecka do bycia szczęśliwym. Opracowany projekt, prowadzący do przekształceń i zmian w przedszkolu, został włączony do działalności edukacyjnej placówki.

Doskonaląc warsztat pracy ukończyła także kursy:

  • “Trzy kroki dziecka w przyszłość”
  • Pracy metodą projektów badawczych
  • Edukacja matematyczna dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
  • Porozumiewanie się z rodzicami dzieci na terenie przedszkola
  • Jak dobrze porozumiewać się z dziećmi i rodzicami
  • Sześciolatek będzie uczniem – dojrzałość szkolna i adaptacja dziecka do szkoły
  • Diagnoza z wykorzystaniem SGS w przygotowaniu dzieci 5 – letnich do nauki
  • Szkoła dla rodziców i wychowawców – warsztaty umiejętności wychowawczych cz. I, II „Bez Porażek”
  • Praca z dzieckiem wybitnie uzdolnionym
  • Stymulowanie twórczego myślenia u dzieci w wieku przedszkolnym, czyli jak obudzić w dziecku geniusza
  • Polubić ruch – metody twórczego opracowania tematu Animatorów „KLANZA”.
  • Rozwój inteligencji emocjonalnej u dzieci – stopień I
  • Rozwój inteligencji emocjonalnej u dzieci – stopień II

Prywatnie dumna mama mądrej studentki 5 – go roku Psychologii. Bardzo lubi słuchać głośno muzyki oraz podróżować samochodem w ciekawe miejsca w Polsce i Europie.

Ewa, przedszkole happy kids

Ewa

nauczyciel wychowawca

Ewa jest nauczycielem z 12 letnim doświadczeniem pracy z dziećmi. Jest osobą pogodną, lubiącą kontakt z ludźmi. Te cechy a także wiedza i umiejętności z zakresu pedagogiki i psychologii pozwalają Ewie być nie tylko przewodnikiem dzieci do zdobywania nowych wiadomości i umiejętności, ale i doskonałym kompanem na co dzień. Ciepłe usposobienie i otwartość na potrzeby innych to gwarancja, że Pani Ewa zrozumie każde dziecko i będzie wspierać jego poczucie własnej wartości.
Ewa jest absolwentką Studium Nauczycielskiego w Warszawie.
Ukończyła kursy:

  •   w zakresie glottodydaktyki przedszkolnej i nauczania zintegrowanego /licencja/
  •  „Przyjaciele Zippiego” – wspierajacy rozwój emocjonalny dziecka
  •  „Przygotowanie dzieci sześcioletnich do podjęcia nauki w szkole”
  • „Aktywizujące metody i formy pracy w zajęciach z dziećmi”
  • „Bajkoterapia jako nowoczesna metoda pomocy dziecku w okresie przedszkolnym i wczesnoszkolnym”
  • „Dziecieca matematyka” -w/g E.Gruszczyk-Kolczyńskiej
  • „Wszystko budzi się do życia – prawa dziecka w świetle pogladów pedagogicznych Janusz Korczaka”
  • Rozwój inteligencji emocjonalnej u dzieci – stopień I
  • Rozwój inteligencji emocjonalnej u dzieci – stopień II

Metoda Dobrego Startu

Pozyskaną wiedzę i umiejętności Ewa wykorzystuje w codziennej pracy z wychowankami w taki sposób, aby zachęcać je do działania i twórczego odkrywania świata.

Kasia

nauczyciel wychowawca

Kasia to osoba bardzo wrażliwa, ciepła i opiekuńcza. W swoim każdym działaniu wykazuje się dużym zaangażowaniem i pomysłowością. Dodatkowo pozytywne nastawienie do pracy z dziećmi i uśmiech sprawiają, że szybko nawiązuje kontakt z najmłodszymi przedszkolakami.
Kasia ukończyła studia licencjackie na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Pedagogika o specjalności ogólnopedagogicznej i opiekuńczo-wychowawczej. Studia magisterskie realizuje z Pedagogiki nauczycielskiej w ramach specjalności pedagogika przedszkolna i pedagogika wczesnoszkolna na Uniwersytecie Warszawskim.
Przed podjęciem pracy w Happy Kids’ Academy, Kasia zdobywała pierwsze doświadczenia zawodowe w pracy z dziećmi jako opiekunka dziecięca, a także jako wolontariusz w Publicznym Ośrodku Adopcyjno – Opiekuńczym w Warszawie oraz w Towarzystwie Przyjaciół Dzieci w Środowiskowym Ognisku Wychowawczym.
Ukończyła szkolenia:

  • Rozwój inteligencji emocjonalnej u dzieci – stopień I
  • Rozwój inteligencji emocjonalnej u dzieci – stopień II
pedagog specjalny

Natalia

pedagog specjalny

Pedagog specjalny, nauczyciel współorganizujący kształcenie.

W myśl zasady „bez relacji nie ma edukacji” opiera swoją pracę o serdeczną, pełną akceptacji relację z dziećmi bazując na wzajemnym szacunku, indywidualnym podejściu oraz mocnych stronach swoich podopiecznych.

Ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika specjalna o specjalizacjach pedagogika przedszkolna, surdopedagogika z terapią pedagogiczną na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Jest również certyfikowanym terapeutą ręki i zaburzeń motoryki małej.

Doświadczenie w pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych zdobywała poprzez praktyki i wolontariaty w przedszkolach terapeutycznych dla dzieci ze spektrum autyzmu oraz ośrodkach dla dzieci z wadą słuchu.

Wiedzę na temat pracy z dziećmi rozwija poprzez udział w różnego rodzaju szkoleniach dotyczących między innymi: specyfiki autyzmu (wczesna diagnoza autyzmu, wspieranie rozwoju psychoruchowego dziecka z podejrzeniem diagnozy ASD, rozwój mowy dziecka w normie w odniesieniu do dziecka z podejrzeniem diagnozy ASD, motywacja dzieci z autyzmem, przyczyny agresji dzieci z autyzmem), integracji sensorycznej (dziecko z zaburzeniami SI w przedszkolu i szkole, terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia – diagnoza, terapia, masaż), metod komunikacji (NVC – porozumienie bez przemocy).

W Happy Kids Academy pracuje od 2020 roku.

Mfon_Jadzwingow, przedszkole happy kids

Mfon

nauczyciel anglojęzyczny

My name is Mfonobong Obot. It may be a tongue twister for some, that’s why I go with Mfon, also pronounced as “HmmFUN”. I am a student at SGGW. I was born and raised in Nigeria. Ibibio is my mother tongue and its spoken by a minority in the Southern part of Nigeria. Even though Nigeria is a multilingual country, the official language is English.
I am here at Happy Kids’ Academy as an English Teacher. Coming from a multilingual background, I know what it means to learn a foreign language that’s why I try to explain to my students how to learn the language not memorize the phrases or grammar structure. My goal is to get my students to talk because communication is important. One can’t learn a language if they don’t use it.
Shilpi przedszkole dwujęzyczne mokotów, nauczyciel anglojęzyczny

Shilpi

nauczyciel anglojęzyczny

Embarking on a journey filled with laughter, learning, and boundless creativity, I am a fun-filled and loving postgraduate and specialized in pedagogy, with 5 years of enriching experience in preschool education. My passion lies in igniting young imaginations, fostering a nurturing environment where every child feels valued and understood. Through innovative teaching methods and a curriculum infused with joy and curiosity, I aim to cultivate a lifelong love for learning in my students.

My background in pedagogy enables me to tailor my approach to meet the diverse needs of each child, ensuring that the seeds of knowledge I plant grow into thriving skills and confident expressions. In our classroom, every day is an opportunity to explore, create, and dream big, making learning an adventure that we embark on together.

Andrea

nauczyciel hiszpańskiego

Hola! Nazywam się Andrea i jestem nauczycielką hiszpańskiego. Uwielbiam dzielić się moim językiem i kulturą z naszymi małymi uczniami poprzez piosenki, opowiadania i zabawowe aktywności. Moim celem jest, aby hiszpański stał się dla dzieci czymś naturalnym i przyjemnym — by budził ciekawość i dodawał im pewności siebie. To ogromna radość widzieć, jak ich twarze rozjaśniają się, gdy odkrywają nowe słowa i zaczynają używać ich samodzielnie!

Ola

nauczyciel wychowawca

Ola jest osobą cierpliwą, opiekuńczą i wytrwale dążącą do wyznaczonych celów. W swojej pracy wykazuje się dużą empatią i zrozumieniem. Stara się, by dzieci, czuły się dobrze w jej otoczeniu, a co za tym idzie chciały podejmować zaproponowane przez nią działania i zabawy wpływające na ich rozwój.

Ola ukończyła studia licencjackie na kierunku pedagogika specjalna o specjalnościach: pedagogika resocjalizacyjna oraz edukacja włączająca w Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Dzięki zdobytej tam wiedzy potrafi dostosować metody pracy do każdego dziecka uwzględniając jego osobiste możliwości i aspiracje. Studia magisterskie realizuje na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna. Już przed rozpoczęciem studiów zdobywała pierwsze doświadczenia w pracy z dziećmi pracując jako opiekunka dziecięca.

Prywatnie, Ola jest miłośniczką futbolu amerykańskiego oraz siatkówki. W wolnych chwilach rozwija się kulinarnie.

Sylwia, Happy Kids Academy

Sylwia

nauczyciel wychowawca

Jest absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, gdzie ukończyła kierunek pedagogika przedszkolna. Jej drugą specjalnością jest resocjalizacja. Połączenie dwóch tak różnych kierunków dało jej umiejetność wyszukiwania rozwiązań trudnych sytuacji, w jakich znajdują się zarówno dzieci, jak i ich rodziny.

Szkolenia, jakie odbyła to m.in. TUS – trening umiejętności społecznych oraz NVC – porozumienie bez przemocy, na którym opiera komunikację z dziećmi.

Pierwsze doświadczenia z dziećmi zaczęła zdobywać już w szkole średniej, udzielając się w wolontariacie Klubu Ośmiu, który organizował rożnego rodzaju wydarzenia dla młodzieży niepełnosprawnej.

Na różnego rodzaju webinarach poszerza wiedzę z zakresu integracji sensorycznej. W pracy kieruje się empatią, traktując dzieci jak swoje własne, a jej ulubioną metodą pracy jest pedagogika zabawy.

Prywatnie mama dwóch wspaniałych dziewczynek, miłośniczka psów, zwolenniczka aktywnego wypoczynku. Swoją pasję kulinarną często wplata w zajęcia z dziećmi w przedszkolu, co uatrakcyjnia zajęcia, wzbudza dużą ciekawość i chęć do pracy.  Niedawno odkryła w sobie zamiłowanie do robótek ręcznych, czym stara się zarazić swoje córki.

Jest osobą energiczną, z głową pełną pomysłów, które chętnie realizuje. Zarówno w życiu jak i w pracy z dziećmi wychodzi z założenia, że słowo „niemożliwe” nie istnieje.

Agata_Jadzwingow, Europejskie przedszkole językowe

Agata

nauczyciel wychowawca

Pierwszym kierunkiem jaki ukończyła Agata na wydziale Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie była edukacja artystyczna w zakresie sztuk plastycznych ze specjalizacją oligofrenopedagogika. Następnie zdobyła stopień magistra sztuki na kierunku arteterapia. W tym okresie odbyła szereg praktyk pedagogicznych w przedszkolach, szkołach podstawowych oraz w warszawskim Pałacu Młodzieży. Wybór tej ostatniej placówki edukacyjnej nie był przypadkowy, gdyż w młodości uczęszczała tam przez 8 lat na zajęcia malarstwa. Kiedy miała 15 lat została asystentką instruktora i wspierała panią Saidę Siczek w prowadzeniu zajęć z dziećmi w różnym wieku.
Swoje doświadczenie zawodowe w dużej części opierała na pracy w przedszkolu, dlatego zdecydowała się na ukończenie studiów podyplomowych na tej samej uczelni, na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Jako, że interesuje ją nauczanie w nurcie pedagogiki humanistycznej, z naciskiem na empatię oraz rozwój inteligencji emocjonalnej u dzieci wybrała pracę w przedszkolu z elementami pedagogiki Montessori oraz porozumienia bez przemocy. Swoje wykształcenie wzbogaciła o roczny kurs NVC, który dał jej głębszy wgląd w rozumienie emocji dzieci oraz swoich własnych odczuć.
„Happy Kids Academy jest miejscem, w którym mogę korzystać ze swojego doświadczenia oraz placówką, w której w pełni odnajduję się jako nauczyciel, a przede wszystkim jako człowiek”.
Zainteresowania Agaty wiążą się ze sztuką i ludźmi. Hobbistycznie śledzi informacje na temat psychologii, socjologii oraz nowoczesnych nurtów w pedagogice.
Prywatnie jest mamą energicznej 5-letniej córeczki, którą próbuję wychować na samodzielną, mądrą osobę, która potrafi rozmawiać i pokonywać wszelkie trudności tak, by rozumiała, że jej wolność kończy się tam, gdzie zaczyna się granica drugiego człowieka.

Kinga

pomoc nauczyciela

wkrótce więcej informacji

Natalia

opiekun żłobkowy

więcej informacji wkrótce…

Patrycja

logopeda

Patrycja jest właścicielką gabinetu logopedycznego NeuroLogoPatka. Ukończyła studia drugiego stopnia na Uniwersytecie Medycznym w Białymstoku, obecnie studiuje na ostatnim semestrze kierunku Neurologopedii. Zainteresował ją wpływ zaburzeń słuchu na rozwój mowy. Kierunek „Protetyk słuchu” ukończyła w Centrum Zawodów Medycznych i Społecznych w Białymstoku. Poza studiami zdobywała doświadczenie na licznych praktykach oraz wolontariacie. Posiada uprawnienia do wykonywania zabiegu elektrostymulacji zewnętrznej i wewnętrznej w logopedii.

Obecnie pracuje w przedszkolu terapeutycznym obejmując terapią dzieci z autyzmem oraz w przedszkolach dwujęzycznych. Posiada uprawnienia do prowadzenia zajęć logorytmicznych i przygotowanie pedagogiczne oparte na wielu godzinach praktyki.

Specjalizuje się w terapii szeroko pojętych wad wymowy, opóźnionego rozwoju mowy oraz w pracy nad komunikacją dzieci ze spektrum autyzmu i afazją. Prowadzi terapię dziecięcej apraksji mowy, ORM, afazji motorycznej i rozwojowej wg zasad motorycznego uczenia. Pracuje miofunkcjonalnie dzięki czemu może objąć opieką między innymi pacjentów ortodontycznych.

Każdy pacjent traktowany jest indywidualnie, co skutkuje przyszłymi efektami terapii logopedycznej. Terapię opracowuje na podstawie potrzeb i mocnych stron dziecka. Ceni sobie dobrą relacje z dzieckiem oraz współpracę z rodzicami. Śledzi kierunki w jakich podąża branża logopedyczna, przez co nieustannie rozwija się jako terapeuta

Marta

psycholog

PSYCHOLOŻKA, TRENERKA TUS i SMYKO-MULTISENSORYKI®

Pani Marta doświadczenie zdobywała w placówkach wsparcia dziennego, terapeutycznych punktach przedszkolnych, Zespole Żłobków Warszawskich, Pogotowia dla Ofiar Przemocy W Rodzinie “Niebieska Linia” oraz w prywatnej praktyce, gdzie prowadziła grupy wsparcia dla mam, szkolenia z zakresu kompetencji rodzicielskich oraz indywidualne wsparcie psychologiczne.

Pani Marta ukończyła wiele szkoleń i kursów z obszaru wspierania dzieci i rodziny m.in terapie poznawczo-behawioralną zintegrowaną bajkoterapią, szkolenia z Pozytywnej Dyscypliny, pracy z osobami w spektrum, wczesnej interwencji w uzależnieniach, pracy z ciałem w terapii traumy. Ważna jest dla niej komunikacja bez przemocy (NVC) i wspieranie w oparciu o założenia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach.

Kasia

instruktor rytmiki

Kasia jest instruktorem rytmiki, absolwentką Akademii Muzycznej w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywała w żłobkach, przedszkolach, w tym integracyjnych oraz szkole podstawowej, prowadząc zajęcia rytmiczno-muzyczne i ćwiczenia metodą Dobrego Startu (w ramach programu profilaktyki dysleksji). Kontakt z dziećmi przez cały okres ich intensywnego rozwoju – od malucha poniżej dwóch lat do ucznia – był dla Kasi okazją do poznania potrzeb dzieci w różnym wieku, ich reakcji i sposobów zachowania. Dzięki tym doświadczeniom może na swoich zajęciach wspomagać nie tylko rozwój zdolności muzycznych dzieci, ale i ich rozwój emocjonalny i psychofizyczny.
Prywatnie jest żoną oraz mamą pięciorga dzieci. Lubi czytać, jeździć na rowerze, zbierać grzyby i rozwiązywać zagadki logiczne.

Edukacja zawodowa:
Akademia Muzyczna im. Fryderyka Chopina w Warszawie
Kierunek: Wychowanie Muzyczne
Przebyte kursy:

  • XVI Ogólnopolskie Warsztaty Muzyczne Towarzystwa Carla Orffa
  • XIV Ogólnopolskie Warsztaty Muzyczne Towarzystwa Carla Orffa.
  • XII Ogólnopolskie Warsztaty Muzyczne Towarzystwa Carla Orffa.
  • Aktywnne słuchanie muzyki wg Batti Strauss cz. II
  • Metoda Ruchu rozwijającego wg Weroniki Sherborne cz. I
  • Metoda Dobrego Startu cz. III – superwizyjna
  • Metoda Dobrego Startu cz. II
  • Metoda Dobrego Startu cz. I
  • Warsztaty „Zrozumieć autyzm”
  • Konferencja „Uczeń z Zespołem Aspergera w warunkach klasy integracynej”
  • Kurs: Wykorzystanie zajęć muzycznych w profilaktyce uczniów z dysfunkcjami.
  • Taniec, ruch i przestrzeń w czterech porach roku.
  • Tańce integracyjne.
  • Greckie tańce ludowe dla każdego.
  • Warsztaty Bajkoterapeutyczne.
  • Kurs edukacyjny dla rodziców dzieci z ADHD.
  • Kurs dla wychowawców kolonijnych.
Ricardo zdjecie

Ricardo Scooby Doo

instruktor gimnastyki z capoeirą

Ricardo, urodzony w Rio de Janeiro, capoeirę trenuje od 6-go roku życia. Contra-Mestre Capoeiry. Aktor, muzyk (gra na berimbau, atabaque, pandeiro, agogo), tancerz Makulele i Samby. Taniec praktykował w Brazylii od 1987 roku.
Stworzył autorski program nauczania Capoeiry dla dzieci. Aktor Teatru IMKA w Warszawie, uczestniczył w Projekcie ‚Germinal Mel’, do 2011 r. pracował w grupie Capoeira Liberdade jako Profesor, w gradacji Contra-Mestre.

Kwalifikacje:
Contra-Mestre Capoeiry. Aktor, muzyk (gra na berimbau, atabaque, pandeiro, agogo), tancerz Makulele i Samby.
Praktyka od 1987 roku (w Brazylii).

Doświadczenie zawodowe:

  • Projekt ‚Germinal Mel’ 2001-2005
  • Trwająca 18 lat praca w grupie Capoeira Liberdade, do 2011r. jako Profesor, aktualnie w gradacji Contra-Mestre
  • Organizacja Pozarządowa „Corpo Movimento”, jako Profesor Capoeiry i Dyrektor ds. Zarządzania Majątkiem
  • Regularne pokazy przed widownią, udział w filmach i innych projektach artystycznych

Wykształcenie:

  • 2004 – Kurs Nauczanie Dzieci – Fundacja Rządowa Rio Esporte
  • 2003 – Dydaktyka Capoeiry i Folklor Brazylijski – Fundacja Rio Esporte
  • 2002 – Wychowanie Fizyczne / Capoeira