Strona główna/Oferta / Przedszkole Postępu / Kadra

Kadra z pasją

Nasza kadra została dobrana pod kątem podejścia do dzieci, umiejętności pedagogicznych i dydaktycznych. Kluczem w doborze naszych nauczycieli etatowych, jak i nauczycieli zajęć dodatkowych była pasja do wykonywanego zawodu, do pracy z dziećmi. Chcemy by dzięki temu dzieci miały zapewnioną doskonałą opiekę osób, które traktują je po partnersku i w indywidualny sposób oraz by czas spędzony w przedszkolu był ciekawy i atrakcyjnie przygotowany. Stad cała nasza kadra jest zespołem osób, które z radością i zaangażowaniem wykonują swoja pracę, która jest ich pasją.

Nasi nauczyciele dobierają sprawdzone programy nauczania, jak również poszukują nowoczesnych metod pracy oraz doskonalą systematycznie swój warsztat pracy biorąc udział w szkoleniach. A wszystko to, by dzieci powierzone nam w opiekę miały zapewniony atrakcyjny nowoczesny program nauczania i z radością przekraczały progi naszego przedszkola każdego dnia.

Edyta

wicedyrektor przedszkola,
nauczyciel polskojęzyczny

Od ponad dziesięciu lat pracuję z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, łącząc doświadczenie pedagogiczne z kompetencjami organizacyjnymi i prawnymi. Jako osoba z wykształceniem pedagogicznym (pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna) i prawniczym (studia prawnicze) zwracam szczególną uwagę na przestrzeganie prawa oświatowego i budowanie bezpiecznego, wspierającego środowiska edukacyjnego.

Uważam, że przygotowanie dziecka do dalszej nauki i dorosłego życia to proces, w którym równie ważne są wiedza, umiejętności społeczne, jak i poczucie własnej wartości. Każde dziecko jest wyjątkowe i rozwija się we własnym tempie — dlatego w mojej pracy stawiam na indywidualny rozwój każdego ucznia. Wspieram mocne strony dzieci, jednocześnie pomagając im w obszarach, które wymagają dodatkowej uwagi i wsparcia.

Ważne jest dla mnie, by każde dziecko czuło się zauważone, zrozumiane i miało przestrzeń do odkrywania swojego potencjału. Kieruję się podejściem opartym na psychologii systemowej, która pozwala spojrzeć na dziecko w kontekście jego relacji – z rodziną, rówieśnikami i środowiskiem przedszkolnym. Wierzę, że tylko współpraca między tymi elementami pozwala na pełne i harmonijne kształtowanie młodego człowieka.

Prywatnie lubię spędzać czas wolny słuchając muzyki, jeżdżąc na rowerze oraz tańcząc.

Weronika

nauczyciel polskojęzyczny

Weronika jest w trakcie pisania pracy magisterskiej na uczelni Akademi Pedagogiki Specjalnej, kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Posiada 3- letnie doświadczenie pracy w przedszkolu z dziećmi w wieku 3-6 lat. Jej głównym założeniem w pracy z przedszkolakami jest dawanie im przestrzeni na bycie dzieckiem, swobodne eksplorowanie oraz kontakt z naturą.

Weronika ukończyła seminaria oraz szkolenia na temat:

• Agresji,

• Jestem OK, taki jaki jestem,

• Sztuka mówienia inspirowana założeniami Jespera Juula,

• Porozumienie bez przemocy.

Dodatkowo uczestniczyła w kursach o tematyce matematycznej i sensorycznej. W pracy kieruje się zasadą ,,brudne dziecko to szczęśliwe dziecko’’. Poza pracą w przedszkolu Weronika interesuje się fotografią analogiczną, biwakowaniem i spacerami po górach.

kadra przedszkole mokotów postępu 4

Kinga

nauczyciel polskojęzyczny

Kinga jest nauczycielem wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego. Studia ukończyła na Uniwersytecie Warszawskim. Wcześniej studiowała bezpieczeństwo narodowe na Wojskowej Akademii Technicznej.  Lubi przebywać z dziećmi, towarzyszyć im podczas zdobywania nowych umiejętności i budowania przy tym pewności siebie. Bycie nauczycielem to wymagająca praca, która daje dużo satysfakcji i radości.

Kinga lubi czytać książki psychologiczne i o wychowaniu dzieci, a także książki w nurcie NVC (Porozumienia Bez Przemocy). Ponadto uwielbia słuchać muzyki, grać w gry planszowe, jazdę na rowerze, dobry humor, lato na wsi, rosół babci i kwiaty doniczkowe, które zazieleniają jej mieszkanie.

Irene

nauczyciel anglojęzyczny

Irene – w 2017 uzyskała tytuł licencjata z Filologii Angielskiej i Niemieckiej na Uniwersytecie Izmail. W 2018 roku przyjechała do Polski, gdzie podjęła pracę jako nauczyciel angielskiego w grupach przedszkolnych.

Od 2022 roku związana z Happy Kids Academy. Irene interesuje się psychologią i fotografią, uwielbia zwierzaki, pracowała jako wolontariusz w schroniskach.

Tugay

nauczyciel anglojęzyczny

I was born in Izmir, Turkey. I moved to Poland to pursue my studies, where I completed a Bachelor’s degree in English Philology and Teaching, followed by a Master’s degree in Teaching English to Young Learners at the University of Warsaw. During my master’s, I had the opportunity to explore CLIL (Content and Language Integrated Learning) in depth and even took part in an international CLIL project in Slovenia. I proudly graduated with honors.

I believe that English lessons should be fun, interactive, and tailored to each child’s individual needs. Through CLIL, children can develop not only their language skills but also grow in other important areas – making learning a meaningful and enriching experience. I have been teaching English to preschoolers since 2020. For 3 years, I worked in a Scandinavian preschool, where I embraced the outdoor approach to education. I strongly believe that “a dirty child is a happy child” – because learning should be a joyful and hands-on adventure!

Andrea

nauczyciel hiszpańskiego

Hola! Nazywam się Andrea i jestem nauczycielką hiszpańskiego. Uwielbiam dzielić się moim językiem i kulturą z naszymi małymi uczniami poprzez piosenki, opowiadania i zabawowe aktywności. Moim celem jest, aby hiszpański stał się dla dzieci czymś naturalnym i przyjemnym — by budził ciekawość i dodawał im pewności siebie. To ogromna radość widzieć, jak ich twarze rozjaśniają się, gdy odkrywają nowe słowa i zaczynają używać ich samodzielnie!

Marta

opiekun żłobkowy

Marta jest absolwentką kierunku pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna, który ukończyła w 2019 roku. Pracę z dziećmi do lat 3 rozpoczęła w 2017 roku. Dzięki doświadczeniu zdobytemu w pracy z najmłodszymi, a także ukończeniu kursu z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w żłobku, wspiera dzieci w ich pierwszych krokach rozwojowych. Praca z dziećmi daje jej ogromną radość i satysfakcję. Każdego dnia stara się tworzyć przyjazne, bezpieczne i kreatywne środowisko, w którym maluchy mogą odkrywać świat i rozwijać swoje umiejętności.

Wiktoria

opiekun żłobkowy

Jestem studentką psychologii oraz pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej z pedagogiką artystyczną. Od ponad czterech lat pracuję z dziećmi, a doświadczenie zdobywałam jako opiekunka żłobkowa, pomoc w szkole podstawowej oraz asystent-cień dzieci z orzeczeniami o kształceniu specjalnym. Ukończyłam także kurs opiekunki żłobkowej. W pracy interesuję się pedagogiką bliskości i inteligencją emocjonalną. Najwięcej satysfakcji daje mi rola towarzyszki dzieci w ich rozwoju i obserwowanie, jak odkrywają świat.

Na co dzień dbam o zdrowy styl życia, a w wolnym czasie angażuję się w wolontariat w warszawskim ZOO, łącząc pasję do przyrody i zwierząt z chęcią niesienia pomocy.

Moje wartości:

Szacunek i równość – traktuję dzieci jak pełnoprawnych ludzi, z poszanowaniem ich uczuć i potrzeb.

Empatia – staram się patrzeć na świat oczami dziecka i rozumieć jego emocje.

Tworzenie domowej, ciepłej atmosfery – chcę, aby dzieci w mojej grupie czuły się bezpieczne i otoczone troską. Każdy jest ważny.

Rozwój emocjonalny – kluczowa jest dla mnie nauka rozpoznawania i wyrażania emocji.

Hanna

opiekun żłobkowy

Pracuję na stanowisku opiekuna żłobkowego w Happy Kids’ Academy. Z wykształcenia jestem nauczycielem–defektologiem. Moją pasją jest wspieranie dzieci w ich rozwoju – zarówno emocjonalnym, jak i społecznym. Posiadam ponad sześcioletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, w tym z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych.

W codziennej pracy stawiam na pierwszym miejscu, uważność i indywidualne podejście do każdego dziecka. Staram się tworzyć atmosferę bezpieczeństwa i radości, w której maluchy mogą swobodnie poznawać świat, rozwijać ciekawość i uczyć się poprzez zabawę.

W swojej pracy szczególnie dbam o rozwijanie samodzielności oraz kompetencji społecznych i emocjonalnych dzieci.

Prywatnie uwielbiam fotografię, spacery z moim psem i pielęgnację roślin. Lubię uczyć się nowych rzeczy i wierzę, że każdy dzień z dziećmi przynosi coś wyjątkowego.

Anna

nauczyciel współorganizujący kształcenie

wkrótce więcej informacji

Patrycja

logopeda

Patrycja jest właścicielką gabinetu logopedycznego NeuroLogoPatka. Ukończyła studia drugiego stopnia na Uniwersytecie Medycznym w Białymstoku, obecnie studiuje na ostatnim semestrze kierunku Neurologopedii. Zainteresował ją wpływ zaburzeń słuchu na rozwój mowy. Kierunek „Protetyk słuchu” ukończyła w Centrum Zawodów Medycznych i Społecznych w Białymstoku. Poza studiami zdobywała doświadczenie na licznych praktykach oraz wolontariacie. Posiada uprawnienia do wykonywania zabiegu elektrostymulacji zewnętrznej i wewnętrznej w logopedii.

Obecnie pracuje w przedszkolu terapeutycznym obejmując terapią dzieci z autyzmem oraz w przedszkolach dwujęzycznych. Posiada uprawnienia do prowadzenia zajęć logorytmicznych i przygotowanie pedagogiczne oparte na wielu godzinach praktyki.

Specjalizuje się w terapii szeroko pojętych wad wymowy, opóźnionego rozwoju mowy oraz w pracy nad komunikacją dzieci ze spektrum autyzmu i afazją. Prowadzi terapię dziecięcej apraksji mowy, ORM, afazji motorycznej i rozwojowej wg zasad motorycznego uczenia. Pracuje miofunkcjonalnie dzięki czemu może objąć opieką między innymi pacjentów ortodontycznych.

Każdy pacjent traktowany jest indywidualnie, co skutkuje przyszłymi efektami terapii logopedycznej. Terapię opracowuje na podstawie potrzeb i mocnych stron dziecka. Ceni sobie dobrą relację z dzieckiem oraz współpracę z rodzicami. Śledzi kierunki w jakich podąża branża logopedyczna, przez co nieustannie rozwija się jako terapeuta.

Marta

psycholog

PSYCHOLOŻKA, TRENERKA TUS i SMYKO-MULTISENSORYKI®

Pani Marta doświadczenie zdobywała w placówkach wsparcia dziennego, terapeutycznych punktach przedszkolnych, Zespole Żłobków Warszawskich, Pogotowia dla Ofiar Przemocy W Rodzinie "Niebieska Linia" oraz w prywatnej praktyce, gdzie prowadziła grupy wsparcia dla mam, szkolenia z zakresu kompetencji rodzicielskich oraz indywidualne wsparcie psychologiczne.

Pani Marta ukończyła wiele szkoleń i kursów z obszaru wspierania dzieci i rodziny m.in terapie poznawczo-behawioralną zintegrowaną bajkoterapią, szkolenia z Pozytywnej Dyscypliny, pracy z osobami w spektrum, wczesnej interwencji w uzależnieniach, pracy z ciałem w terapii traumy. Ważna jest dla niej komunikacja bez przemocy (NVC) i wspieranie w oparciu o założenia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach.

Kasia

instruktor rytmiki

Kasia jest instruktorem rytmiki, absolwentką Akademii Muzycznej w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywała w żłobkach, przedszkolach, w tym integracyjnych oraz szkole podstawowej, prowadząc zajęcia rytmiczno-muzyczne i ćwiczenia metodą Dobrego Startu (w ramach programu profilaktyki dysleksji). Kontakt z dziećmi przez cały okres ich intensywnego rozwoju – od malucha poniżej dwóch lat do ucznia – był dla Kasi okazją do poznania potrzeb dzieci w różnym wieku, ich reakcji i sposobów zachowania. Dzięki tym doświadczeniom może na swoich zajęciach wspomagać nie tylko rozwój zdolności muzycznych dzieci, ale i ich rozwój emocjonalny i psychofizyczny.
Prywatnie jest żoną oraz mamą pięciorga dzieci. Lubi czytać, jeździć na rowerze, zbierać grzyby i rozwiązywać zagadki logiczne.

Edukacja zawodowa:
Akademia Muzyczna im. Fryderyka Chopina w Warszawie
Kierunek: Wychowanie Muzyczne
Przebyte kursy:

  • XVI Ogólnopolskie Warsztaty Muzyczne Towarzystwa Carla Orffa
  • XIV Ogólnopolskie Warsztaty Muzyczne Towarzystwa Carla Orffa.
  • XII Ogólnopolskie Warsztaty Muzyczne Towarzystwa Carla Orffa.
  • Aktywnne słuchanie muzyki wg Batti Strauss cz. II
  • Metoda Ruchu rozwijającego wg Weroniki Sherborne cz. I
  • Metoda Dobrego Startu cz. III – superwizyjna
  • Metoda Dobrego Startu cz. II
  • Metoda Dobrego Startu cz. I
  • Warsztaty „Zrozumieć autyzm”
  • Konferencja „Uczeń z Zespołem Aspergera w warunkach klasy integracynej”
  • Kurs: Wykorzystanie zajęć muzycznych w profilaktyce uczniów z dysfunkcjami.
  • Taniec, ruch i przestrzeń w czterech porach roku.
  • Tańce integracyjne.
  • Greckie tańce ludowe dla każdego.
  • Warsztaty Bajkoterapeutyczne.
  • Kurs edukacyjny dla rodziców dzieci z ADHD.
  • Kurs dla wychowawców kolonijnych.
Ricardo zdjecie

Ricardo Scooby Doo

instruktor gimnastyki z capoeirą

Ricardo, urodzony w Rio de Janeiro, capoeirę trenuje od 6-go roku życia. Contra-Mestre Capoeiry. Aktor, muzyk (gra na berimbau, atabaque, pandeiro, agogo), tancerz Makulele i Samby. Taniec praktykował w Brazylii od 1987 roku.
Stworzył autorski program nauczania Capoeiry dla dzieci. Aktor Teatru IMKA w Warszawie, uczestniczył w Projekcie ‚Germinal Mel’, do 2011 r. pracował w grupie Capoeira Liberdade jako Profesor, w gradacji Contra-Mestre.

Kwalifikacje:
Contra-Mestre Capoeiry. Aktor, muzyk (gra na berimbau, atabaque, pandeiro, agogo), tancerz Makulele i Samby.
Praktyka od 1987 roku (w Brazylii).

Doświadczenie zawodowe:

  • Projekt ‚Germinal Mel’ 2001-2005
  • Trwająca 18 lat praca w grupie Capoeira Liberdade, do 2011r. jako Profesor, aktualnie w gradacji Contra-Mestre
  • Organizacja Pozarządowa „Corpo Movimento”, jako Profesor Capoeiry i Dyrektor ds. Zarządzania Majątkiem
  • Regularne pokazy przed widownią, udział w filmach i innych projektach artystycznych

Wykształcenie:

  • 2004 – Kurs Nauczanie Dzieci – Fundacja Rządowa Rio Esporte
  • 2003 – Dydaktyka Capoeiry i Folklor Brazylijski – Fundacja Rio Esporte
  • 2002 – Wychowanie Fizyczne / Capoeira