Kadra z pasją
Nasza kadra została dobrana pod kątem podejścia do dzieci, umiejętności pedagogicznych i dydaktycznych. Kluczem w doborze naszych nauczycieli etatowych, jak i nauczycieli zajęć dodatkowych była pasja do wykonywanego zawodu, do pracy z dziećmi. Chcemy by dzięki temu dzieci miały zapewnioną doskonałą opiekę osób, które traktują je po partnersku i w indywidualny sposób oraz by czas spędzony w przedszkolu był ciekawy i atrakcyjnie przygotowany. Stad cała nasza kadra jest zespołem osób, które z radością i zaangażowaniem wykonują swoja pracę, która jest ich pasją.
Nasi nauczyciele dobierają sprawdzone programy nauczania, jak również poszukują nowoczesnych metod pracy oraz doskonalą systematycznie swój warsztat pracy biorąc udział w szkoleniach. A wszystko to, by dzieci powierzone nam w opiekę miały zapewniony atrakcyjny nowoczesny program nauczania i z radością przekraczały progi naszego przedszkola każdego dnia.
Monika Bajko
dyrektor przedszkola
Pani Monika swoją pracę zawodową w przedszkolu rozpoczęła w 2008 roku i od tego czasu współpracuje z warszawskimi placówkami zarówno sieciowymi jak i kameralnymi. Posiada 12-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku dyrektora przedszkola.
Ogromną radość daje jej obserwacja dzieci, ich zachowań, logiki i bezpośredniości. Praca w tym zawodzie jest ogromną pasją, a obserwacja rozwoju małego człowieka daje jej dużo satysfakcji.
Absolwentka Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach, gdzie ukończyła trzyletnie pedagogiczne studia licencjackie w zakresie Edukacji Wczesnoszkolnej i Przedszkolnej z nauczaniem Języka Angielskiego oraz Wyższej Szkoły Pedagogicznej Towarzystwa Wiedzy Powszechnej, na której uzyskała tytuł magistra z Pedagogiki Przedszkolnej z Logopedią. W 2012 roku ukończyła kurs kwalifikacyjny dla Kadry Kierowniczej – Zarządzanie w Oświacie w Centrum Doskonalenia Nauczycieli.
W trakcie swojej pracy doskonaliła się także na kursach i szkoleniach:
- Akademia Dyrektorów Trener: Łukasz Bieliński Jak skutecznie rozmawiać podczas trudnej sytuacji w oparciu o model Porozumienia Bez Przemocy Marshalla Rosenberga
- Program Rozwoju Dyrektorów Trener: Anna Dobieszewska i Dominika Kanik- Kliczko 7‑miesięczny program rozwoju Dyrektorów Przedszkoli
- Nazywanie Świata Nazywanie Świata ‑ Odimienna metoda nauki pisania i czytania autorstwa dr Ireny Majchrzak
- Glottodydaktyka Szkolenie I stopnia Glottodydaktyka prof. dr. hab. Bronisława Rocławskiego
Prywatnie mama dwóch synów, macierzyństwo to jej największe wyzwanie i przygoda. Lubi biegi z przeszkodami, książki i podróże.
Kinga
nauczyciel polskojęzyczny
Kinga jest nauczycielem wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego. Studia ukończyła na Uniwersytecie Warszawskim. Wcześniej studiowała bezpieczeństwo narodowe na Wojskowej Akademii Technicznej. Lubi przebywać z dziećmi, towarzyszyć im podczas zdobywania nowych umiejętności i budowania przy tym pewności siebie. Bycie nauczycielem to wymagająca praca, która daje dużo satysfakcji i radości.
Kinga lubi czytać książki psychologiczne i o wychowaniu dzieci, a także książki w nurcie NVC (Porozumienia Bez Przemocy). Ponadto uwielbia słuchać muzyki, grać w gry planszowe, jazdę na rowerze, dobry humor, lato na wsi, rosół babci i kwiaty doniczkowe, które zazieleniają jej mieszkanie.
Weronika
nauczyciel polskojęzyczny
Weronika jest w trakcie pisania pracy magisterskiej na uczelni Akademi Pedagogiki Specjalnej, kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Posiada 3- letnie doświadczenie pracy w przedszkolu z dziećmi w wieku 3-6 lat. Jej głównym założeniem w pracy z przedszkolakami jest dawanie im przestrzeni na bycie dzieckiem, swobodne eksplorowanie oraz kontakt z naturą.
Weronika ukończyła seminaria oraz szkolenia na temat:
• Agresji,
• Jestem OK, taki jaki jestem,
• Sztuka mówienia inspirowana założeniami Jespera Juula,
• Porozumienie bez przemocy.
Dodatkowo uczestniczyła w kursach o tematyce matematycznej i sensorycznej. W pracy kieruje się zasadą ,,brudne dziecko to szczęśliwe dziecko’’. Poza pracą w przedszkolu Weronika interesuje się fotografią analogiczną, biwakowaniem i spacerami po górach.
Adrianna
pomoc nauczyciela
Ada od 2021 roku pracuje z dziećmi, rozpoczęła pracę w Centrum Terapii Autyzmu SOTIS z dziećmi w wieku 3-4 lat, a od 2023 roku dołączyła do zespołu Happy Kids’ Academy.
Ukończyła studia magisterskie z psychologii na Uniwersytecie SWPS, co pozwoliło jej lepiej zrozumieć i wspierać rozwój dzieci. Regularnie aktualizuje swoją wiedzę na różnorodnych szkoleniach, co pozwala na pracę coraz nowszymi metodami i narzędziami oraz szerszą wiedzą.
Pracuje z wykorzystaniem podejścia NVC oraz pozytywnej dyscypliny, które tworzą atmosferę wspierającą dzieci w odkrywaniu własnych potencjałów i budowaniu zdrowych relacji z otoczeniem.
Irene
nauczyciel anglojęzyczny
Irene – w 2017 uzyskała tytuł licencjata z Filologii Angielskiej i Niemieckiej na Uniwersytecie Izmail. W 2018 roku przyjechała do Polski, gdzie podjęła pracę jako nauczyciel angielskiego w grupach przedszkolnych.
Od 2022 roku związana z Happy Kids Academy. Irene interesuje się psychologią i fotografią, uwielbia zwierzaki, pracowała jako wolontariusz w schroniskach.
Tsi
nauczyciel anglojęzyczny
Tsitsi pochodzi z Zimbabwe, gdzie w 2017 roku uzyskała tytuł licencjata na Midlands State Univesity. Swoją edukację kontynuuje w Polsce, obecnie studiuje pielęgniarstwo na Akademii WSEI. W Zimbabwe w latach 2019 – 2022 pracowała w przedszkolu Jack and Jill Hime w duchu Montessori. W 2023 roku prowadziła zajęcia dodatkowe z języka angielskiego dla uczniów szkoły podstawowej, uczestniczka wielu szkoleń dla lektorów. W wolnym czasie Tsi uwielbia gotować, na zajęciach chętnie wprowadza inne swoje pasje – taniec i śpiew.
Leyla
anglojęzyczna pomoc nauczyciela
Leyla is from Azerbaijan, where she completed her first university education and gained her initial teaching experience. Currently pursuing her master’s degree at UNS University in Poland, Leyla also has a background in dance and music education alongside her role as a kindergarten teacher. For Leyla, having children accompany her on this journey brings great happiness.
Since 2019, she has been teaching kindergarten, during that time she has made each child feel special and valued. Her communication with children focuses on understanding their individual needs and interests. Discovering each student’s unique personality and supporting their achievements in the learning process is a priority for her. Throughout this process, Leyla aims to earn the children’s trust and encourage them to learn in a fun and supportive environment.
Małgorzta
nauczyciel polskojęzyczny
Malgorzata jest nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej.
Absolwentka Warszawskiej Wyższej Uczelni Ekonomicznej. Obecnie broni magistra z zarządzania w marketingu na Collegium Humanum w Warszawie.
Trzy lata pracowała w anglojęzycznym przedszkolu Montessori. Była również lektorem w dwóch prywatnych szkołach językowych.
Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku żłobkowym, jak i z młodzieżą. Niezależnie od wieku podopiecznych jej podejście oparte jest na systemie Montessori. Stara się rozwijać ich niezależność i indywidualność. Skłania do samodzielnego myślenia oraz umiejętności wyrażania własnego zdania. Uczy jak rozmawiać o własnych emocjach ale i jak widzieć je u innych.
Interesuje się psychologią oraz sztuką. Lubi spędzać czas na łonie natury z przyjaciółmi i rodziną. Wolne chwile poświęca na rozwijaniu swojej największej pasji jaką jest taniec.
Maria
nauczyciel polskojęzyczny
Maria jest studentką pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Posiada uprawnienia opiekuna żłobkowego.
Ma ponad 8-letnie doświadczenie w opiece nad dziećmi w żłobkach i przedszkolach.
Marysia jako nauczycielka w przedszkolu i żłobku jest pełna kreatywności, empatii i cierpliwości. Doskonale radzi sobie z budowaniem relacji z dziećmi, dostosowując metody nauczania do ich indywidualnych potrzeb i zdolności.
Praca Marysi opiera się na zabawie, rozwijaniu umiejętności społecznych i wspieraniu rozwoju emocjonalnego oraz intelektualnego najmłodszych uczniów. Jest zaangażowana w tworzenie przyjaznego i bezpiecznego środowiska, w którym każde dziecko ma szansę na rozwój i osiągnięcie sukcesu.
Marysia interesuje się pedagogiką, a w chwilach wolnych lubi spędzać czas rodzinnie bądź bardzo aktywnie – lubi jazdę na rowerze, pływanie na basenie oraz taniec.
Aleksandra
logopeda
Aleksandra jest logopedką z uprawnieniami nauczycielskimi, terapeutką miofunkcjonalną, logorytmiczką, providerką treningu słuchowego metodą Neuroflow.
Ukończyła podyplomowe kwalifikacyjne studia logopedyczne w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie (obecnie: Menedżerska Akademia Nauk Stosowanych w Warszawie). Aktualnie w trakcie studiów neurologopedycznych o specjalności “Wczesna interwencja logopedyczna – Neurologopedia niemowląt i dzieci”.
Swoje doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała cierpliwie dążąc do celu. Na początku pracując jako opiekun w bliskościowym punkcie opieki nad dziećmi. Następnie prowadząc zajęcia umuzykalniające i logorytmiczne w przedszkolach i żłobkach, równolegle studiując. Po uzyskaniu tytułu logopedy rozpoczęła pracę w prywatnych przedszkolach, specjalistycznej przychodni dziecięcej w ramach NFZ oraz prywatnych gabinetach i centrach terapii, gdzie przyjmuje dzieci, młodzież oraz dorosłych z bardzo szerokim wachlarzem trudności logopedycznych i miofunkcjonalnych.
Na każdego pacjenta patrzy z uważnością. Stara się otoczyć go jak najlepszą opieką i dobrać terapię do jego indywidualnych potrzeb.
W pracy przyświeca jej myśl Janusza Korczaka: „Jeśli umiecie diagnozować radość dziecka i jej natężenie, musicie dostrzec, że najwyższą jest radość pokonanej trudności, osiągniętego celu, odkrytej tajemnicy. Radość tryumfu i szczęście samodzielności, opanowania, władania.”
Chce pomagać najmłodszym zdobywać nowe szczyty i być ich przewodnikiem podczas odkrywania nowych umiejętności oraz przezwyciężania trudności.
Zajmuje się:
- diagnozą i terapią zaburzeń artykulacyjnych u dzieci, młodzieży i dorosłych
- konsultacjami logopedycznymi.
- diagnozą i terapią zaburzeń miofunkcjonalnych (także u osób z problemami ortodontycznymi – przed i w trakcie leczenia)
- terapią dzieci w spektrum autyzmu
- terapią logopedyczną dzieci z opóźnionym rozwojem mowy
- profilaktyką logopedyczną i prowadzeniem zajęć logorytmicznych
- diagnozą i terapią słuchową wg metody Neuroflow ATS ®
Kamila
psycholog
Pani Kamila jest psychologiem, konsultantem, szkoleniowcem, psychotraumatologiem, terapeutą EMDR asesorem oraz trenerem biznesu. Udziela wsparcia w wyzwaniach, trudnościach oraz problemach, które mogą pojawiać się na każdym etapie życia. Pracuje z dziećmi, młodzieżą oraz osobami dorosłymi. W swojej pracy opieką obejmuje osoby, które borykają się bezpośrednio z trudnościami, zaburzeniami, chorobami, jak również wspiera i edukuje ich bliskich oraz rodziny. Jako psycholog z wieloletnim praktycznym doświadczeniem czerpie inspiracje, a także posiłkuje się wiedzą z różnych szkół terapeutycznych, dostosowując technikę i sposób pracy do indywidualnych potrzeb.
Pani Kamila jest psychologiem dziecięcym z kilkunastoletnim doświadczeniem pracy w placówkach przedszkolnych, szkołach podstawowych, szkołach policealnych, Stowarzyszeniu dla rodzin, gabinetach terapeutycznych:
-
-
- prowadzi obserwacje dzieci i konsultacje dla rodziców oraz kadry przedszkola,
- ocenia dokumentację i opracowuje indywidualne plany terapeutyczne, prowadzi indywidualne oraz grupowe zajęcia dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami: Zespół Aspergera, Autyzm, niepełnosprawność intelektualna w stopniu lekkim,
-
-
-
- prowadzi terapie dzieci młodzieży i rodziców zgłaszających się z trudnościami życiowymi,
- prowadzi warsztaty dla dzieci, młodzieży, nauczycieli i rodziców. Ściśle współpracuje z nauczycielami, rodzicami i opiekunami, celem wygenerowania najlepszych metod wsparcia i warunków rozwoju,
- przygotowuje diagnozę i prowadzi terapie.
-
Kasia
instruktor rytmiki
Kasia jest instruktorem rytmiki, absolwentką Akademii Muzycznej w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywała w żłobkach, przedszkolach, w tym integracyjnych oraz szkole podstawowej, prowadząc zajęcia rytmiczno-muzyczne i ćwiczenia metodą Dobrego Startu (w ramach programu profilaktyki dysleksji). Kontakt z dziećmi przez cały okres ich intensywnego rozwoju – od malucha poniżej dwóch lat do ucznia – był dla Kasi okazją do poznania potrzeb dzieci w różnym wieku, ich reakcji i sposobów zachowania. Dzięki tym doświadczeniom może na swoich zajęciach wspomagać nie tylko rozwój zdolności muzycznych dzieci, ale i ich rozwój emocjonalny i psychofizyczny.
Prywatnie jest żoną oraz mamą pięciorga dzieci. Lubi czytać, jeździć na rowerze, zbierać grzyby i rozwiązywać zagadki logiczne.
Edukacja zawodowa:
Akademia Muzyczna im. Fryderyka Chopina w Warszawie
Kierunek: Wychowanie Muzyczne
Przebyte kursy:
- XVI Ogólnopolskie Warsztaty Muzyczne Towarzystwa Carla Orffa
- XIV Ogólnopolskie Warsztaty Muzyczne Towarzystwa Carla Orffa.
- XII Ogólnopolskie Warsztaty Muzyczne Towarzystwa Carla Orffa.
- Aktywnne słuchanie muzyki wg Batti Strauss cz. II
- Metoda Ruchu rozwijającego wg Weroniki Sherborne cz. I
- Metoda Dobrego Startu cz. III – superwizyjna
- Metoda Dobrego Startu cz. II
- Metoda Dobrego Startu cz. I
- Warsztaty „Zrozumieć autyzm”
- Konferencja „Uczeń z Zespołem Aspergera w warunkach klasy integracynej”
- Kurs: Wykorzystanie zajęć muzycznych w profilaktyce uczniów z dysfunkcjami.
- Taniec, ruch i przestrzeń w czterech porach roku.
- Tańce integracyjne.
- Greckie tańce ludowe dla każdego.
- Warsztaty Bajkoterapeutyczne.
- Kurs edukacyjny dla rodziców dzieci z ADHD.
- Kurs dla wychowawców kolonijnych.
Ricardo Scooby Doo
instruktor gimnastyki z capoeirą
Ricardo, urodzony w Rio de Janeiro, capoeirę trenuje od 6-go roku życia. Contra-Mestre Capoeiry. Aktor, muzyk (gra na berimbau, atabaque, pandeiro, agogo), tancerz Makulele i Samby. Taniec praktykował w Brazylii od 1987 roku.
Stworzył autorski program nauczania Capoeiry dla dzieci. Aktor Teatru IMKA w Warszawie, uczestniczył w Projekcie ‚Germinal Mel’, do 2011 r. pracował w grupie Capoeira Liberdade jako Profesor, w gradacji Contra-Mestre.
Kwalifikacje:
Contra-Mestre Capoeiry. Aktor, muzyk (gra na berimbau, atabaque, pandeiro, agogo), tancerz Makulele i Samby.
Praktyka od 1987 roku (w Brazylii).
Doświadczenie zawodowe:
- Projekt ‚Germinal Mel’ 2001-2005
- Trwająca 18 lat praca w grupie Capoeira Liberdade, do 2011r. jako Profesor, aktualnie w gradacji Contra-Mestre
- Organizacja Pozarządowa „Corpo Movimento”, jako Profesor Capoeiry i Dyrektor ds. Zarządzania Majątkiem
- Regularne pokazy przed widownią, udział w filmach i innych projektach artystycznych
Wykształcenie:
- 2004 – Kurs Nauczanie Dzieci – Fundacja Rządowa Rio Esporte
- 2003 – Dydaktyka Capoeiry i Folklor Brazylijski – Fundacja Rio Esporte
- 2002 – Wychowanie Fizyczne / Capoeira