Strona główna/Oferta / Przedszkole Postępu / Kadra

Kadra z pasją

Nasza kadra została dobrana pod kątem podejścia do dzieci, umiejętności pedagogicznych i dydaktycznych. Kluczem w doborze naszych nauczycieli etatowych, jak i nauczycieli zajęć dodatkowych była pasja do wykonywanego zawodu, do pracy z dziećmi. Chcemy by dzięki temu dzieci miały zapewnioną doskonałą opiekę osób, które traktują je po partnersku i w indywidualny sposób oraz by czas spędzony w przedszkolu był ciekawy i atrakcyjnie przygotowany. Stad cała nasza kadra jest zespołem osób, które z radością i zaangażowaniem wykonują swoja pracę, która jest ich pasją.

Nasi nauczyciele dobierają sprawdzone programy nauczania, jak również poszukują nowoczesnych metod pracy oraz doskonalą systematycznie swój warsztat pracy biorąc udział w szkoleniach. A wszystko to, by dzieci powierzone nam w opiekę miały zapewniony atrakcyjny nowoczesny program nauczania i z radością przekraczały progi naszego przedszkola każdego dnia.

dyrektor przedszkole Happy Kids' Academy Warszawa Mokotów

Monika Bajko

dyrektor przedszkola

Pani Monika swoją pracę zawodową w przedszkolu rozpoczęła w 2008 roku i od tego czasu współpracuje z warszawskimi placówkami zarówno sieciowymi jak i kameralnymi. Posiada 12-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku dyrektora przedszkola.

Ogromną radość daje jej obserwacja dzieci, ich zachowań, logiki i bezpośredniości. Praca w tym zawodzie jest ogromną pasją, a obserwacja rozwoju małego człowieka daje jej dużo satysfakcji.

Absolwentka Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach, gdzie ukończyła trzyletnie pedagogiczne studia licencjackie w zakresie Edukacji Wczesnoszkolnej i Przedszkolnej z nauczaniem Języka Angielskiego oraz  Wyższej Szkoły Pedagogicznej Towarzystwa Wiedzy Powszechnej, na której uzyskała tytuł magistra z Pedagogiki Przedszkolnej z Logopedią. W 2012 roku ukończyła kurs kwalifikacyjny dla Kadry Kierowniczej – Zarządzanie w Oświacie w Centrum Doskonalenia Nauczycieli.

W trakcie swojej pracy doskonaliła się także na kursach i szkoleniach:

  • Akademia Dyrektorów Trener: Łukasz Bieliński Jak skutecznie rozmawiać podczas trudnej sytuacji w oparciu o model Porozumienia Bez Przemocy Marshalla Rosenberga
  • Program Rozwoju Dyrektorów Trener: Anna Dobieszewska i Dominika Kanik- Kliczko 7‑miesięczny program rozwoju Dyrektorów Przedszkoli
  • Nazywanie Świata Nazywanie Świata ‑ Odimienna metoda nauki pisania i czytania autorstwa dr Ireny Majchrzak
  • Glottodydaktyka Szkolenie I stopnia Glottodydaktyka prof. dr. hab. Bronisława Rocławskiego

Prywatnie mama dwóch synów, macierzyństwo to jej największe wyzwanie i przygoda. Lubi biegi z przeszkodami, książki i podróże.

kadra przedszkole mokotów postępu 4

Kinga

nauczyciel polskojęzyczny

Kinga jest nauczycielem wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego. Studia ukończyła na Uniwersytecie Warszawskim. Wcześniej studiowała bezpieczeństwo narodowe na Wojskowej Akademii Technicznej.  Lubi przebywać z dziećmi, towarzyszyć im podczas zdobywania nowych umiejętności i budowania przy tym pewności siebie. Bycie nauczycielem to wymagająca praca, która daje dużo satysfakcji i radości.

Kinga lubi czytać książki psychologiczne i o wychowaniu dzieci, a także książki w nurcie NVC (Porozumienia Bez Przemocy). Ponadto uwielbia słuchać muzyki, grać w gry planszowe, jazdę na rowerze, dobry humor, lato na wsi, rosół babci i kwiaty doniczkowe, które zazieleniają jej mieszkanie.

Weronika

nauczyciel polskojęzyczny

Weronika jest w trakcie pisania pracy magisterskiej na uczelni Akademi Pedagogiki Specjalnej, kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Posiada 3- letnie doświadczenie pracy w przedszkolu z dziećmi w wieku 3-6 lat. Jej głównym założeniem w pracy z przedszkolakami jest dawanie im przestrzeni na bycie dzieckiem, swobodne eksplorowanie oraz kontakt z naturą.

Weronika ukończyła seminaria oraz szkolenia na temat:

• Agresji,

• Jestem OK, taki jaki jestem,

• Sztuka mówienia inspirowana założeniami Jespera Juula,

• Porozumienie bez przemocy.

Dodatkowo uczestniczyła w kursach o tematyce matematycznej i sensorycznej. W pracy kieruje się zasadą ,,brudne dziecko to szczęśliwe dziecko’’. Poza pracą w przedszkolu Weronika interesuje się fotografią analogiczną, biwakowaniem i spacerami po górach.

Adrianna

pomoc nauczyciela

Ada od 2021 roku pracuje z dziećmi, rozpoczęła pracę w Centrum Terapii Autyzmu SOTIS z dziećmi w wieku 3-4 lat, a od 2023 roku dołączyła do zespołu Happy Kids’ Academy.

Ukończyła studia magisterskie z psychologii na Uniwersytecie SWPS, co pozwoliło jej lepiej zrozumieć i wspierać rozwój dzieci. Regularnie aktualizuje swoją wiedzę na różnorodnych szkoleniach, co pozwala na pracę coraz nowszymi metodami i narzędziami oraz szerszą wiedzą.

Pracuje z wykorzystaniem podejścia NVC oraz pozytywnej dyscypliny, które tworzą atmosferę wspierającą dzieci w odkrywaniu własnych potencjałów i budowaniu zdrowych relacji z otoczeniem.

Irene

nauczyciel anglojęzyczny

Irene – w 2017 uzyskała tytuł licencjata z Filologii Angielskiej i Niemieckiej na Uniwersytecie Izmail. W 2018 roku przyjechała do Polski, gdzie podjęła pracę jako nauczyciel angielskiego w grupach przedszkolnych.

Od 2022 roku związana z Happy Kids Academy. Irene interesuje się psychologią i fotografią, uwielbia zwierzaki, pracowała jako wolontariusz w schroniskach.

nauczyciel anglojęzyczny w dwujęzycznym przedszkolu i żłobku Happy Kids Academy

Tugay

nauczyciel anglojęzyczny

I was born in Izmir, Turkey. I moved to Poland to pursue my studies, where I completed a Bachelor’s degree in English Philology and Teaching, followed by a Master’s degree in Teaching English to Young Learners at the University of Warsaw. During my master’s, I had the opportunity to explore CLIL (Content and Language Integrated Learning) in depth and even took part in an international CLIL project in Slovenia. I proudly graduated with honors.

I believe that English lessons should be fun, interactive, and tailored to each child’s individual needs. Through CLIL, children can develop not only their language skills but also grow in other important areas – making learning a meaningful and enriching experience. I have been teaching English to preschoolers since 2020. For 3 years, I worked in a Scandinavian preschool, where I embraced the outdoor approach to education. I strongly believe that “a dirty child is a happy child” – because learning should be a joyful and hands-on adventure!

nauczyciel wychowawca, przedszkole niepubliczne mokotów

Małgorzta

nauczyciel polskojęzyczny

Malgorzata jest nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej.

Absolwentka Warszawskiej Wyższej Uczelni Ekonomicznej. Obecnie broni magistra z zarządzania w marketingu na Collegium Humanum w Warszawie.

Trzy lata pracowała w anglojęzycznym przedszkolu Montessori. Była również lektorem w dwóch prywatnych szkołach językowych.

Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku żłobkowym, jak i z młodzieżą. Niezależnie od wieku podopiecznych jej podejście oparte jest na systemie Montessori. Stara się rozwijać ich niezależność i indywidualność. Skłania do samodzielnego myślenia oraz umiejętności wyrażania własnego zdania. Uczy jak rozmawiać o własnych emocjach ale i jak widzieć je u innych.

Interesuje się psychologią oraz sztuką. Lubi spędzać czas na łonie natury z przyjaciółmi i rodziną. Wolne chwile poświęca na rozwijaniu swojej największej pasji jaką jest taniec.

nauczyciel w przedszkolu Happy Kids Academy ul. Postępu 4

Paulina

nauczyciel polskojęzyczny

Paulina ukończyła studia pedagogiczne na Uniwersytecie Gdańskim, a obecnie kończy pedagogikę przedszkolną i wczesnoszkolną na warszawskiej uczelni. Od 2021 roku pracuje z dziećmi w wieku żłobkowym i przedszkolnym.

Ukończyła 3-miesięczny kurs z zakresu Porozumienia bez Przemocy (NVC), a ten sposób komunikacji z dziećmi i dorosłymi jest najbliższy jej sercu i towarzyszy jej każdego dnia. W swojej pracy Paulina stawia na dbanie o potrzeby dzieci, zaopiekowanie ich emocji, rozwój empatii i umiejętności społecznych. Każdego dnia kreatywnie wprowadza dzieci w świat muzyki, plastyki i dziecięcej literatury. Wierzy, że dziecko, które zostanie odpowiednio zaopiekowanie w trudnych emocjach, wsparte w zaspokajaniu potrzeb i wzmacniane w stawianiu granic będzie w przyszłości szczęśliwszym dorosłym.

Poza pracą w przedszkolu i żłobku, Paulina uwielbia podróże, dobrą książkę, dyskusje na temat kinematografii i uczy się języka szwedzkiego.

Marta

opiekun żłobkowy

Marta jest absolwentką kierunku pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna, który ukończyła w 2019 roku. Pracę z dziećmi do lat 3 rozpoczęła w 2017 roku. Dzięki doświadczeniu zdobytemu w pracy z najmłodszymi, a także ukończeniu kursu z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w żłobku, wspiera dzieci w ich pierwszych krokach rozwojowych. Praca z dziećmi daje jej ogromną radość i satysfakcję. Każdego dnia stara się tworzyć przyjazne, bezpieczne i kreatywne środowisko, w którym maluchy mogą odkrywać świat i rozwijać swoje umiejętności.

Aleksandra

logopeda

Aleksandra jest logopedką z uprawnieniami nauczycielskimi, terapeutką miofunkcjonalną, logorytmiczką, providerką treningu słuchowego metodą Neuroflow. 

Ukończyła podyplomowe kwalifikacyjne studia logopedyczne w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie (obecnie: Menedżerska Akademia Nauk Stosowanych w Warszawie). Aktualnie w trakcie studiów neurologopedycznych o specjalności “Wczesna interwencja logopedyczna – Neurologopedia niemowląt i dzieci”.

Swoje doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała cierpliwie dążąc do celu. Na początku pracując jako opiekun w bliskościowym punkcie opieki nad dziećmi. Następnie prowadząc zajęcia umuzykalniające i logorytmiczne w przedszkolach i żłobkach, równolegle studiując.  Po uzyskaniu tytułu logopedy rozpoczęła pracę w prywatnych przedszkolach, specjalistycznej przychodni dziecięcej w ramach NFZ oraz prywatnych gabinetach i centrach terapii, gdzie przyjmuje dzieci, młodzież oraz dorosłych z bardzo szerokim wachlarzem trudności logopedycznych i miofunkcjonalnych.

Na każdego pacjenta patrzy z uważnością. Stara się otoczyć go jak najlepszą opieką i dobrać terapię do jego indywidualnych potrzeb. 

W pracy przyświeca jej myśl Janusza Korczaka: „Jeśli umiecie diagnozować radość dziecka i jej natężenie, musicie dostrzec, że najwyższą jest radość pokonanej trudności, osiągniętego celu, odkrytej tajemnicy. Radość tryumfu i szczęście samodzielności, opanowania, władania.” 

Chce pomagać najmłodszym zdobywać nowe szczyty i być ich przewodnikiem podczas odkrywania nowych umiejętności oraz przezwyciężania trudności. 

 Zajmuje się: 

  • diagnozą i terapią zaburzeń artykulacyjnych u dzieci, młodzieży i dorosłych
  • konsultacjami logopedycznymi.
  • diagnozą i terapią zaburzeń miofunkcjonalnych (także u osób z problemami ortodontycznymi – przed i w trakcie leczenia)
  • terapią dzieci w spektrum autyzmu
  • terapią logopedyczną dzieci z opóźnionym rozwojem mowy
  • profilaktyką logopedyczną i prowadzeniem zajęć logorytmicznych
  • diagnozą i terapią słuchową wg metody Neuroflow ATS ®

Kamila

psycholog

Pani Kamila jest psychologiem, konsultantem, szkoleniowcem, psychotraumatologiem, terapeutą EMDR asesorem oraz trenerem biznesu. Udziela wsparcia w wyzwaniach, trudnościach oraz problemach, które mogą pojawiać się na każdym etapie życia. Pracuje z dziećmi, młodzieżą oraz osobami dorosłymi. W swojej pracy opieką obejmuje osoby, które borykają się bezpośrednio z trudnościami, zaburzeniami, chorobami, jak również wspiera i edukuje ich bliskich oraz rodziny. Jako psycholog z wieloletnim praktycznym doświadczeniem czerpie inspiracje, a także posiłkuje się wiedzą z różnych szkół terapeutycznych, dostosowując technikę i sposób pracy do indywidualnych potrzeb.

Pani Kamila jest psychologiem dziecięcym z kilkunastoletnim doświadczeniem pracy  w placówkach przedszkolnych, szkołach podstawowych, szkołach policealnych, Stowarzyszeniu dla rodzin, gabinetach terapeutycznych:

      • prowadzi obserwacje dzieci i konsultacje dla rodziców oraz kadry przedszkola,
      • ocenia dokumentację i opracowuje indywidualne plany terapeutyczne, prowadzi indywidualne oraz grupowe  zajęcia dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami: Zespół Aspergera, Autyzm, niepełnosprawność intelektualna w stopniu lekkim,
      • prowadzi terapie dzieci młodzieży i rodziców zgłaszających się z trudnościami życiowymi,
      • prowadzi warsztaty dla dzieci, młodzieży, nauczycieli i rodziców. Ściśle współpracuje z nauczycielami, rodzicami i opiekunami, celem wygenerowania najlepszych metod wsparcia i warunków rozwoju,
      • przygotowuje diagnozę i prowadzi terapie.
kasia rytmika kw

Kasia

instruktor rytmiki

Kasia jest instruktorem rytmiki, absolwentką Akademii Muzycznej w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywała w żłobkach, przedszkolach, w tym integracyjnych oraz szkole podstawowej, prowadząc zajęcia rytmiczno-muzyczne i ćwiczenia metodą Dobrego Startu (w ramach programu profilaktyki dysleksji). Kontakt z dziećmi przez cały okres ich intensywnego rozwoju – od malucha poniżej dwóch lat do ucznia – był dla Kasi okazją do poznania potrzeb dzieci w różnym wieku, ich reakcji i sposobów zachowania. Dzięki tym doświadczeniom może na swoich zajęciach wspomagać nie tylko rozwój zdolności muzycznych dzieci, ale i ich rozwój emocjonalny i psychofizyczny.
Prywatnie jest żoną oraz mamą pięciorga dzieci. Lubi czytać, jeździć na rowerze, zbierać grzyby i rozwiązywać zagadki logiczne.

Edukacja zawodowa:
Akademia Muzyczna im. Fryderyka Chopina w Warszawie
Kierunek: Wychowanie Muzyczne
Przebyte kursy:

  • XVI Ogólnopolskie Warsztaty Muzyczne Towarzystwa Carla Orffa
  • XIV Ogólnopolskie Warsztaty Muzyczne Towarzystwa Carla Orffa.
  • XII Ogólnopolskie Warsztaty Muzyczne Towarzystwa Carla Orffa.
  • Aktywnne słuchanie muzyki wg Batti Strauss cz. II
  • Metoda Ruchu rozwijającego wg Weroniki Sherborne cz. I
  • Metoda Dobrego Startu cz. III – superwizyjna
  • Metoda Dobrego Startu cz. II
  • Metoda Dobrego Startu cz. I
  • Warsztaty „Zrozumieć autyzm”
  • Konferencja „Uczeń z Zespołem Aspergera w warunkach klasy integracynej”
  • Kurs: Wykorzystanie zajęć muzycznych w profilaktyce uczniów z dysfunkcjami.
  • Taniec, ruch i przestrzeń w czterech porach roku.
  • Tańce integracyjne.
  • Greckie tańce ludowe dla każdego.
  • Warsztaty Bajkoterapeutyczne.
  • Kurs edukacyjny dla rodziców dzieci z ADHD.
  • Kurs dla wychowawców kolonijnych.
Ricardo zdjecie

Ricardo Scooby Doo

instruktor gimnastyki z capoeirą

Ricardo, urodzony w Rio de Janeiro, capoeirę trenuje od 6-go roku życia. Contra-Mestre Capoeiry. Aktor, muzyk (gra na berimbau, atabaque, pandeiro, agogo), tancerz Makulele i Samby. Taniec praktykował w Brazylii od 1987 roku.
Stworzył autorski program nauczania Capoeiry dla dzieci. Aktor Teatru IMKA w Warszawie, uczestniczył w Projekcie ‚Germinal Mel’, do 2011 r. pracował w grupie Capoeira Liberdade jako Profesor, w gradacji Contra-Mestre.

Kwalifikacje:
Contra-Mestre Capoeiry. Aktor, muzyk (gra na berimbau, atabaque, pandeiro, agogo), tancerz Makulele i Samby.
Praktyka od 1987 roku (w Brazylii).

Doświadczenie zawodowe:

  • Projekt ‚Germinal Mel’ 2001-2005
  • Trwająca 18 lat praca w grupie Capoeira Liberdade, do 2011r. jako Profesor, aktualnie w gradacji Contra-Mestre
  • Organizacja Pozarządowa „Corpo Movimento”, jako Profesor Capoeiry i Dyrektor ds. Zarządzania Majątkiem
  • Regularne pokazy przed widownią, udział w filmach i innych projektach artystycznych

Wykształcenie:

  • 2004 – Kurs Nauczanie Dzieci – Fundacja Rządowa Rio Esporte
  • 2003 – Dydaktyka Capoeiry i Folklor Brazylijski – Fundacja Rio Esporte
  • 2002 – Wychowanie Fizyczne / Capoeira