Kadra z pasją
Nasza kadra została dobrana pod kątem podejścia do dzieci, umiejętności pedagogicznych i dydaktycznych. Kluczem w doborze naszych nauczycieli etatowych, jak i nauczycieli zajęć dodatkowych była pasja do wykonywanego zawodu, do pracy z dziećmi. Chcemy by dzięki temu dzieci miały zapewnioną doskonałą opiekę osób, które traktują je po partnersku i w indywidualny sposób oraz by czas spędzony w przedszkolu był ciekawy i atrakcyjnie przygotowany. Stad cała nasza kadra jest zespołem osób, które z radością i zaangażowaniem wykonują swoja pracę, która jest ich pasją.
Nasi nauczyciele dobierają sprawdzone programy nauczania, jak również poszukują nowoczesnych metod pracy oraz doskonalą systematycznie swój warsztat pracy biorąc udział w szkoleniach. A wszystko to, by dzieci powierzone nam w opiekę miały zapewniony atrakcyjny nowoczesny program nauczania i z radością przekraczały progi naszego przedszkola każdego dnia.
Monika Bajko
dyrektor przedszkola
Pani Monika swoją pracę zawodową w przedszkolu rozpoczęła w 2008 roku i od tego czasu współpracuje z warszawskimi placówkami zarówno sieciowymi jak i kameralnymi. Posiada 12-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku dyrektora przedszkola.
Ogromną radość daje jej obserwacja dzieci, ich zachowań, logiki i bezpośredniości. Praca w tym zawodzie jest ogromną pasją, a obserwacja rozwoju małego człowieka daje jej dużo satysfakcji.
Absolwentka Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach, gdzie ukończyła trzyletnie pedagogiczne studia licencjackie w zakresie Edukacji Wczesnoszkolnej i Przedszkolnej z nauczaniem Języka Angielskiego oraz Wyższej Szkoły Pedagogicznej Towarzystwa Wiedzy Powszechnej, na której uzyskała tytuł magistra z Pedagogiki Przedszkolnej z Logopedią. W 2012 roku ukończyła kurs kwalifikacyjny dla Kadry Kierowniczej – Zarządzanie w Oświacie w Centrum Doskonalenia Nauczycieli.
W trakcie swojej pracy doskonaliła się także na kursach i szkoleniach:
- Akademia Dyrektorów Trener: Łukasz Bieliński Jak skutecznie rozmawiać podczas trudnej sytuacji w oparciu o model Porozumienia Bez Przemocy Marshalla Rosenberga
- Program Rozwoju Dyrektorów Trener: Anna Dobieszewska i Dominika Kanik- Kliczko 7‑miesięczny program rozwoju Dyrektorów Przedszkoli
- Nazywanie Świata Nazywanie Świata ‑ Odimienna metoda nauki pisania i czytania autorstwa dr Ireny Majchrzak
- Glottodydaktyka Szkolenie I stopnia Glottodydaktyka prof. dr. hab. Bronisława Rocławskiego
Prywatnie mama dwóch synów, macierzyństwo to jej największe wyzwanie i przygoda. Lubi biegi z przeszkodami, książki i podróże.
Paulina
nauczyciel wychowawca
Paulina jest absolwentką Pedagogiki o specjalności Edukacja wczesnoszkolna i Wychowanie przedszkolne na Wydziale Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego. Ponadto ukończyła studia pierwszego stopnia z zakresu Socjologii – komunikacji społecznej. W swojej pracy dyplomowej podczas studiów nauczycielskich zajęła się historycznym aspektem wychowywania dzieci, skupiając się na tym, jaki wpływ na rozwój dziecka miała trauma powojenna.
Swoją przygodę z dziećmi zaczęła jeszcze w czasie studiów pracując jako asystent nauczyciela w przedszkolu. Obecnie posiada już ośmioletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w tym cztery lata na stanowisku nauczyciela wychowawcy w Happy Kids Academy. Jest osobą pogodną i kreatywną. Cieszą ją małe sukcesy dzieci. Jej zdaniem warto włożyć w pracę wiele trudu, aby później na twarzy dziecka zobaczyć uśmiech oraz satysfakcję z samodzielnie wykonanych zadań. Cały czas stara się doskonalić warsztat pracy uczestnicząc w szkoleniach i kursach. W pracy z dziećmi stosuje różne metody wychowawcze. Dzięki stosowaniu Pozytywnej Dyscypliny oraz Porozumienia Bez Przemocy stara się zrozumieć dzieci i wyposażyć je w życiowe kompetencje, które zaowocują w przyszłości nowym pokoleniem, które jest świadome swoich uczuć i zachowań.
Prywatnie uwielbia aktywnie spędzać czas, od lat pasjonuje się wspinaczką wysokogórską, która daje jej siłę oraz pomaga w realizacji życiowych celów.
Kinga
nauczyciel wychowawca
Kinga jest nauczycielem wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego. Studia ukończyła na Uniwersytecie Warszawskim. Wcześniej studiowała bezpieczeństwo narodowe na Wojskowej Akademii Technicznej. Lubi przebywać z dziećmi, towarzyszyć im podczas zdobywania nowych umiejętności i budowania przy tym pewności siebie. Bycie nauczycielem to wymagająca praca, która daje dużo satysfakcji i radości.
Kinga lubi czytać książki psychologiczne i o wychowaniu dzieci, a także książki w nurcie NVC (Porozumienia Bez Przemocy). Ponadto uwielbia słuchać muzyki, grać w gry planszowe, jazdę na rowerze, dobry humor, lato na wsi, rosół babci i kwiaty doniczkowe, które zazieleniają jej mieszkanie.
Weronika
nauczyciel polskojęzyczny
Weronika jest w trakcie pisania pracy magisterskiej na uczelni Akademi Pedagogiki Specjalnej, kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Posiada 3- letnie doświadczenie pracy w przedszkolu z dziećmi w wieku 3-6 lat. Jej głównym założeniem w pracy z przedszkolakami jest dawanie im przestrzeni na bycie dzieckiem, swobodne eksplorowanie oraz kontakt z naturą.
Weronika ukończyła seminaria oraz szkolenia na temat:
• Agresji,
• Jestem OK, taki jaki jestem,
• Sztuka mówienia inspirowana założeniami Jespera Juula,
• Porozumienie bez przemocy.
Dodatkowo uczestniczyła w kursach o tematyce matematycznej i sensorycznej. W pracy kieruje się zasadą ,,brudne dziecko to szczęśliwe dziecko’’. Poza pracą w przedszkolu Weronika interesuje się fotografią analogiczną, biwakowaniem i spacerami po górach.
Aleksandra
logopeda
Aleksandra jest logopedką z uprawnieniami nauczycielskimi, terapeutką miofunkcjonalną, logorytmiczką, providerką treningu słuchowego metodą Neuroflow.
Ukończyła podyplomowe kwalifikacyjne studia logopedyczne w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie (obecnie: Menedżerska Akademia Nauk Stosowanych w Warszawie). Aktualnie w trakcie studiów neurologopedycznych o specjalności “Wczesna interwencja logopedyczna – Neurologopedia niemowląt i dzieci”.
Swoje doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała cierpliwie dążąc do celu. Na początku pracując jako opiekun w bliskościowym punkcie opieki nad dziećmi. Następnie prowadząc zajęcia umuzykalniające i logorytmiczne w przedszkolach i żłobkach, równolegle studiując. Po uzyskaniu tytułu logopedy rozpoczęła pracę w prywatnych przedszkolach, specjalistycznej przychodni dziecięcej w ramach NFZ oraz prywatnych gabinetach i centrach terapii, gdzie przyjmuje dzieci, młodzież oraz dorosłych z bardzo szerokim wachlarzem trudności logopedycznych i miofunkcjonalnych.
Na każdego pacjenta patrzy z uważnością. Stara się otoczyć go jak najlepszą opieką i dobrać terapię do jego indywidualnych potrzeb.
W pracy przyświeca jej myśl Janusza Korczaka: „Jeśli umiecie diagnozować radość dziecka i jej natężenie, musicie dostrzec, że najwyższą jest radość pokonanej trudności, osiągniętego celu, odkrytej tajemnicy. Radość tryumfu i szczęście samodzielności, opanowania, władania.”
Chce pomagać najmłodszym zdobywać nowe szczyty i być ich przewodnikiem podczas odkrywania nowych umiejętności oraz przezwyciężania trudności.
Zajmuje się:
- diagnozą i terapią zaburzeń artykulacyjnych u dzieci, młodzieży i dorosłych
- konsultacjami logopedycznymi.
- diagnozą i terapią zaburzeń miofunkcjonalnych (także u osób z problemami ortodontycznymi – przed i w trakcie leczenia)
- terapią dzieci w spektrum autyzmu
- terapią logopedyczną dzieci z opóźnionym rozwojem mowy
- profilaktyką logopedyczną i prowadzeniem zajęć logorytmicznych
- diagnozą i terapią słuchową wg metody Neuroflow ATS ®
Kamila
psycholog
Pani Kamila jest psychologiem, konsultantem, szkoleniowcem, psychotraumatologiem, terapeutą EMDR asesorem oraz trenerem biznesu. Udziela wsparcia w wyzwaniach, trudnościach oraz problemach, które mogą pojawiać się na każdym etapie życia. Pracuje z dziećmi, młodzieżą oraz osobami dorosłymi. W swojej pracy opieką obejmuje osoby, które borykają się bezpośrednio z trudnościami, zaburzeniami, chorobami, jak również wspiera i edukuje ich bliskich oraz rodziny. Jako psycholog z wieloletnim praktycznym doświadczeniem czerpie inspiracje, a także posiłkuje się wiedzą z różnych szkół terapeutycznych, dostosowując technikę i sposób pracy do indywidualnych potrzeb.
Pani Kamila jest psychologiem dziecięcym z kilkunastoletnim doświadczeniem pracy w placówkach przedszkolnych, szkołach podstawowych, szkołach policealnych, Stowarzyszeniu dla rodzin, gabinetach terapeutycznych:
-
-
- prowadzi obserwacje dzieci i konsultacje dla rodziców oraz kadry przedszkola,
- ocenia dokumentację i opracowuje indywidualne plany terapeutyczne, prowadzi indywidualne oraz grupowe zajęcia dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami: Zespół Aspergera, Autyzm, niepełnosprawność intelektualna w stopniu lekkim,
-
-
-
- prowadzi terapie dzieci młodzieży i rodziców zgłaszających się z trudnościami życiowymi,
- prowadzi warsztaty dla dzieci, młodzieży, nauczycieli i rodziców. Ściśle współpracuje z nauczycielami, rodzicami i opiekunami, celem wygenerowania najlepszych metod wsparcia i warunków rozwoju,
- przygotowuje diagnozę i prowadzi terapie.
-
Kasia
instruktor rytmiki
Kasia jest instruktorem rytmiki, absolwentką Akademii Muzycznej w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywała w żłobkach, przedszkolach, w tym integracyjnych oraz szkole podstawowej, prowadząc zajęcia rytmiczno-muzyczne i ćwiczenia metodą Dobrego Startu (w ramach programu profilaktyki dysleksji). Kontakt z dziećmi przez cały okres ich intensywnego rozwoju – od malucha poniżej dwóch lat do ucznia – był dla Kasi okazją do poznania potrzeb dzieci w różnym wieku, ich reakcji i sposobów zachowania. Dzięki tym doświadczeniom może na swoich zajęciach wspomagać nie tylko rozwój zdolności muzycznych dzieci, ale i ich rozwój emocjonalny i psychofizyczny.
Prywatnie jest żoną oraz mamą pięciorga dzieci. Lubi czytać, jeździć na rowerze, zbierać grzyby i rozwiązywać zagadki logiczne.
Edukacja zawodowa:
Akademia Muzyczna im. Fryderyka Chopina w Warszawie
Kierunek: Wychowanie Muzyczne
Przebyte kursy:
- XVI Ogólnopolskie Warsztaty Muzyczne Towarzystwa Carla Orffa
- XIV Ogólnopolskie Warsztaty Muzyczne Towarzystwa Carla Orffa.
- XII Ogólnopolskie Warsztaty Muzyczne Towarzystwa Carla Orffa.
- Aktywnne słuchanie muzyki wg Batti Strauss cz. II
- Metoda Ruchu rozwijającego wg Weroniki Sherborne cz. I
- Metoda Dobrego Startu cz. III – superwizyjna
- Metoda Dobrego Startu cz. II
- Metoda Dobrego Startu cz. I
- Warsztaty „Zrozumieć autyzm”
- Konferencja „Uczeń z Zespołem Aspergera w warunkach klasy integracynej”
- Kurs: Wykorzystanie zajęć muzycznych w profilaktyce uczniów z dysfunkcjami.
- Taniec, ruch i przestrzeń w czterech porach roku.
- Tańce integracyjne.
- Greckie tańce ludowe dla każdego.
- Warsztaty Bajkoterapeutyczne.
- Kurs edukacyjny dla rodziców dzieci z ADHD.
- Kurs dla wychowawców kolonijnych.
Ricardo Scooby Doo
instruktor gimnastyki z capoeirą
Ricardo, urodzony w Rio de Janeiro, capoeirę trenuje od 6-go roku życia. Contra-Mestre Capoeiry. Aktor, muzyk (gra na berimbau, atabaque, pandeiro, agogo), tancerz Makulele i Samby. Taniec praktykował w Brazylii od 1987 roku.
Stworzył autorski program nauczania Capoeiry dla dzieci. Aktor Teatru IMKA w Warszawie, uczestniczył w Projekcie ‚Germinal Mel’, do 2011 r. pracował w grupie Capoeira Liberdade jako Profesor, w gradacji Contra-Mestre.
Kwalifikacje:
Contra-Mestre Capoeiry. Aktor, muzyk (gra na berimbau, atabaque, pandeiro, agogo), tancerz Makulele i Samby.
Praktyka od 1987 roku (w Brazylii).
Doświadczenie zawodowe:
- Projekt ‚Germinal Mel’ 2001-2005
- Trwająca 18 lat praca w grupie Capoeira Liberdade, do 2011r. jako Profesor, aktualnie w gradacji Contra-Mestre
- Organizacja Pozarządowa „Corpo Movimento”, jako Profesor Capoeiry i Dyrektor ds. Zarządzania Majątkiem
- Regularne pokazy przed widownią, udział w filmach i innych projektach artystycznych
Wykształcenie:
- 2004 – Kurs Nauczanie Dzieci – Fundacja Rządowa Rio Esporte
- 2003 – Dydaktyka Capoeiry i Folklor Brazylijski – Fundacja Rio Esporte
- 2002 – Wychowanie Fizyczne / Capoeira