Strona główna/Oferta / Przedszkole Postępu / Kadra

Kadra z pasją

Nasza kadra została dobrana pod kątem podejścia do dzieci, umiejętności pedagogicznych i dydaktycznych. Kluczem w doborze naszych nauczycieli etatowych, jak i nauczycieli zajęć dodatkowych była pasja do wykonywanego zawodu, do pracy z dziećmi. Chcemy by dzięki temu dzieci miały zapewnioną doskonałą opiekę osób, które traktują je po partnersku i w indywidualny sposób oraz by czas spędzony w przedszkolu był ciekawy i atrakcyjnie przygotowany. Stad cała nasza kadra jest zespołem osób, które z radością i zaangażowaniem wykonują swoja pracę, która jest ich pasją.

Nasi nauczyciele dobierają sprawdzone programy nauczania, jak również poszukują nowoczesnych metod pracy oraz doskonalą systematycznie swój warsztat pracy biorąc udział w szkoleniach. A wszystko to, by dzieci powierzone nam w opiekę miały zapewniony atrakcyjny nowoczesny program nauczania i z radością przekraczały progi naszego przedszkola każdego dnia.

dyrektor przedszkole Happy Kids' Academy Warszawa Mokotów

Monika Bajko

dyrektor przedszkola

Pani Monika swoją pracę zawodową w przedszkolu rozpoczęła w 2008 roku i od tego czasu współpracuje z warszawskimi placówkami zarówno sieciowymi jak i kameralnymi. Posiada 12-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku dyrektora przedszkola.

Ogromną radość daje jej obserwacja dzieci, ich zachowań, logiki i bezpośredniości. Praca w tym zawodzie jest ogromną pasją, a obserwacja rozwoju małego człowieka daje jej dużo satysfakcji.

Absolwentka Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach, gdzie ukończyła trzyletnie pedagogiczne studia licencjackie w zakresie Edukacji Wczesnoszkolnej i Przedszkolnej z nauczaniem Języka Angielskiego oraz  Wyższej Szkoły Pedagogicznej Towarzystwa Wiedzy Powszechnej, na której uzyskała tytuł magistra z Pedagogiki Przedszkolnej z Logopedią. W 2012 roku ukończyła kurs kwalifikacyjny dla Kadry Kierowniczej – Zarządzanie w Oświacie w Centrum Doskonalenia Nauczycieli.

W trakcie swojej pracy doskonaliła się także na kursach i szkoleniach:

  • Akademia Dyrektorów Trener: Łukasz Bieliński Jak skutecznie rozmawiać podczas trudnej sytuacji w oparciu o model Porozumienia Bez Przemocy Marshalla Rosenberga
  • Program Rozwoju Dyrektorów Trener: Anna Dobieszewska i Dominika Kanik- Kliczko 7‑miesięczny program rozwoju Dyrektorów Przedszkoli
  • Nazywanie Świata Nazywanie Świata ‑ Odimienna metoda nauki pisania i czytania autorstwa dr Ireny Majchrzak
  • Glottodydaktyka Szkolenie I stopnia Glottodydaktyka prof. dr. hab. Bronisława Rocławskiego

Prywatnie mama dwóch synów, macierzyństwo to jej największe wyzwanie i przygoda. Lubi biegi z przeszkodami, książki i podróże.

nauczyciel wychowawca przedszkole prywatne mokotów postępu 4

Paulina

nauczyciel wychowawca

Paulina jest absolwentką Pedagogiki o specjalności Edukacja wczesnoszkolna i Wychowanie przedszkolne na Wydziale Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego. Ponadto ukończyła studia pierwszego stopnia z zakresu Socjologii – komunikacji społecznej. W swojej pracy dyplomowej podczas studiów nauczycielskich zajęła się historycznym aspektem wychowywania dzieci, skupiając się na tym, jaki wpływ na rozwój dziecka miała trauma powojenna.

Swoją przygodę z dziećmi zaczęła jeszcze w czasie studiów pracując jako asystent nauczyciela w przedszkolu. Obecnie posiada już ośmioletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w tym cztery lata na stanowisku nauczyciela wychowawcy w  Happy Kids Academy. Jest osobą pogodną i kreatywną. Cieszą ją małe sukcesy dzieci. Jej zdaniem warto włożyć w pracę wiele trudu, aby później na twarzy dziecka zobaczyć uśmiech oraz satysfakcję z samodzielnie wykonanych zadań. Cały czas stara się doskonalić warsztat pracy uczestnicząc w szkoleniach i kursach. W pracy z dziećmi stosuje różne metody wychowawcze. Dzięki stosowaniu Pozytywnej Dyscypliny oraz Porozumienia Bez Przemocy stara się zrozumieć dzieci i wyposażyć je w życiowe kompetencje, które zaowocują w przyszłości nowym pokoleniem, które jest świadome swoich uczuć i zachowań.

Prywatnie uwielbia aktywnie spędzać czas, od lat pasjonuje się wspinaczką wysokogórską, która daje jej siłę oraz pomaga w realizacji życiowych celów.

kadra przedszkole mokotów postępu 4

Kinga

nauczyciel wychowawca

Kinga jest nauczycielem wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego. Studia ukończyła na Uniwersytecie Warszawskim. Wcześniej studiowała bezpieczeństwo narodowe na Wojskowej Akademii Technicznej.  Lubi przebywać z dziećmi, towarzyszyć im podczas zdobywania nowych umiejętności i budowania przy tym pewności siebie. Bycie nauczycielem to wymagająca praca, która daje dużo satysfakcji i radości.

Kinga lubi czytać książki psychologiczne i o wychowaniu dzieci, a także książki w nurcie NVC (Porozumienia Bez Przemocy). Ponadto uwielbia słuchać muzyki, grać w gry planszowe, jazdę na rowerze, dobry humor, lato na wsi, rosół babci i kwiaty doniczkowe, które zazieleniają jej mieszkanie.

Weronika

nauczyciel polskojęzyczny

Weronika jest w trakcie pisania pracy magisterskiej na uczelni Akademi Pedagogiki Specjalnej, kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Posiada 3- letnie doświadczenie pracy w przedszkolu z dziećmi w wieku 3-6 lat. Jej głównym założeniem w pracy z przedszkolakami jest dawanie im przestrzeni na bycie dzieckiem, swobodne eksplorowanie oraz kontakt z naturą.

Weronika ukończyła seminaria oraz szkolenia na temat:

• Agresji,

• Jestem OK, taki jaki jestem,

• Sztuka mówienia inspirowana założeniami Jespera Juula,

• Porozumienie bez przemocy.

Dodatkowo uczestniczyła w kursach o tematyce matematycznej i sensorycznej. W pracy kieruje się zasadą ,,brudne dziecko to szczęśliwe dziecko’’. Poza pracą w przedszkolu Weronika interesuje się fotografią analogiczną, biwakowaniem i spacerami po górach.

Adrianna

pomoc nauczyciela

więcej informacji wkrótce

Irene

nauczyciel anglojęzyczny

więcej informacji wkrótce

Tsi

nauczyciel anglojęzyczny

więcej informacji wkrótce

Sylwia

pedagog specjalny

wkrótce więcej informacji

Małgorzta

nauczyciel wychowawca

wkrótce więcej informacji

Aleksandra

logopeda

Aleksandra jest logopedką z uprawnieniami nauczycielskimi, terapeutką miofunkcjonalną, logorytmiczką, providerką treningu słuchowego metodą Neuroflow. 

Ukończyła podyplomowe kwalifikacyjne studia logopedyczne w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie (obecnie: Menedżerska Akademia Nauk Stosowanych w Warszawie). Aktualnie w trakcie studiów neurologopedycznych o specjalności “Wczesna interwencja logopedyczna – Neurologopedia niemowląt i dzieci”.

Swoje doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała cierpliwie dążąc do celu. Na początku pracując jako opiekun w bliskościowym punkcie opieki nad dziećmi. Następnie prowadząc zajęcia umuzykalniające i logorytmiczne w przedszkolach i żłobkach, równolegle studiując.  Po uzyskaniu tytułu logopedy rozpoczęła pracę w prywatnych przedszkolach, specjalistycznej przychodni dziecięcej w ramach NFZ oraz prywatnych gabinetach i centrach terapii, gdzie przyjmuje dzieci, młodzież oraz dorosłych z bardzo szerokim wachlarzem trudności logopedycznych i miofunkcjonalnych.

Na każdego pacjenta patrzy z uważnością. Stara się otoczyć go jak najlepszą opieką i dobrać terapię do jego indywidualnych potrzeb. 

W pracy przyświeca jej myśl Janusza Korczaka: „Jeśli umiecie diagnozować radość dziecka i jej natężenie, musicie dostrzec, że najwyższą jest radość pokonanej trudności, osiągniętego celu, odkrytej tajemnicy. Radość tryumfu i szczęście samodzielności, opanowania, władania.” 

Chce pomagać najmłodszym zdobywać nowe szczyty i być ich przewodnikiem podczas odkrywania nowych umiejętności oraz przezwyciężania trudności. 

 Zajmuje się: 

  • diagnozą i terapią zaburzeń artykulacyjnych u dzieci, młodzieży i dorosłych
  • konsultacjami logopedycznymi.
  • diagnozą i terapią zaburzeń miofunkcjonalnych (także u osób z problemami ortodontycznymi – przed i w trakcie leczenia)
  • terapią dzieci w spektrum autyzmu
  • terapią logopedyczną dzieci z opóźnionym rozwojem mowy
  • profilaktyką logopedyczną i prowadzeniem zajęć logorytmicznych
  • diagnozą i terapią słuchową wg metody Neuroflow ATS ®

Kamila

psycholog

Pani Kamila jest psychologiem, konsultantem, szkoleniowcem, psychotraumatologiem, terapeutą EMDR asesorem oraz trenerem biznesu. Udziela wsparcia w wyzwaniach, trudnościach oraz problemach, które mogą pojawiać się na każdym etapie życia. Pracuje z dziećmi, młodzieżą oraz osobami dorosłymi. W swojej pracy opieką obejmuje osoby, które borykają się bezpośrednio z trudnościami, zaburzeniami, chorobami, jak również wspiera i edukuje ich bliskich oraz rodziny. Jako psycholog z wieloletnim praktycznym doświadczeniem czerpie inspiracje, a także posiłkuje się wiedzą z różnych szkół terapeutycznych, dostosowując technikę i sposób pracy do indywidualnych potrzeb.

Pani Kamila jest psychologiem dziecięcym z kilkunastoletnim doświadczeniem pracy  w placówkach przedszkolnych, szkołach podstawowych, szkołach policealnych, Stowarzyszeniu dla rodzin, gabinetach terapeutycznych:

      • prowadzi obserwacje dzieci i konsultacje dla rodziców oraz kadry przedszkola,
      • ocenia dokumentację i opracowuje indywidualne plany terapeutyczne, prowadzi indywidualne oraz grupowe  zajęcia dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami: Zespół Aspergera, Autyzm, niepełnosprawność intelektualna w stopniu lekkim,
      • prowadzi terapie dzieci młodzieży i rodziców zgłaszających się z trudnościami życiowymi,
      • prowadzi warsztaty dla dzieci, młodzieży, nauczycieli i rodziców. Ściśle współpracuje z nauczycielami, rodzicami i opiekunami, celem wygenerowania najlepszych metod wsparcia i warunków rozwoju,
      • przygotowuje diagnozę i prowadzi terapie.
kasia rytmika kw

Kasia

instruktor rytmiki

Kasia jest instruktorem rytmiki, absolwentką Akademii Muzycznej w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywała w żłobkach, przedszkolach, w tym integracyjnych oraz szkole podstawowej, prowadząc zajęcia rytmiczno-muzyczne i ćwiczenia metodą Dobrego Startu (w ramach programu profilaktyki dysleksji). Kontakt z dziećmi przez cały okres ich intensywnego rozwoju – od malucha poniżej dwóch lat do ucznia – był dla Kasi okazją do poznania potrzeb dzieci w różnym wieku, ich reakcji i sposobów zachowania. Dzięki tym doświadczeniom może na swoich zajęciach wspomagać nie tylko rozwój zdolności muzycznych dzieci, ale i ich rozwój emocjonalny i psychofizyczny.
Prywatnie jest żoną oraz mamą pięciorga dzieci. Lubi czytać, jeździć na rowerze, zbierać grzyby i rozwiązywać zagadki logiczne.

Edukacja zawodowa:
Akademia Muzyczna im. Fryderyka Chopina w Warszawie
Kierunek: Wychowanie Muzyczne
Przebyte kursy:

  • XVI Ogólnopolskie Warsztaty Muzyczne Towarzystwa Carla Orffa
  • XIV Ogólnopolskie Warsztaty Muzyczne Towarzystwa Carla Orffa.
  • XII Ogólnopolskie Warsztaty Muzyczne Towarzystwa Carla Orffa.
  • Aktywnne słuchanie muzyki wg Batti Strauss cz. II
  • Metoda Ruchu rozwijającego wg Weroniki Sherborne cz. I
  • Metoda Dobrego Startu cz. III – superwizyjna
  • Metoda Dobrego Startu cz. II
  • Metoda Dobrego Startu cz. I
  • Warsztaty „Zrozumieć autyzm”
  • Konferencja „Uczeń z Zespołem Aspergera w warunkach klasy integracynej”
  • Kurs: Wykorzystanie zajęć muzycznych w profilaktyce uczniów z dysfunkcjami.
  • Taniec, ruch i przestrzeń w czterech porach roku.
  • Tańce integracyjne.
  • Greckie tańce ludowe dla każdego.
  • Warsztaty Bajkoterapeutyczne.
  • Kurs edukacyjny dla rodziców dzieci z ADHD.
  • Kurs dla wychowawców kolonijnych.
Ricardo zdjecie

Ricardo Scooby Doo

instruktor gimnastyki z capoeirą

Ricardo, urodzony w Rio de Janeiro, capoeirę trenuje od 6-go roku życia. Contra-Mestre Capoeiry. Aktor, muzyk (gra na berimbau, atabaque, pandeiro, agogo), tancerz Makulele i Samby. Taniec praktykował w Brazylii od 1987 roku.
Stworzył autorski program nauczania Capoeiry dla dzieci. Aktor Teatru IMKA w Warszawie, uczestniczył w Projekcie ‚Germinal Mel’, do 2011 r. pracował w grupie Capoeira Liberdade jako Profesor, w gradacji Contra-Mestre.

Kwalifikacje:
Contra-Mestre Capoeiry. Aktor, muzyk (gra na berimbau, atabaque, pandeiro, agogo), tancerz Makulele i Samby.
Praktyka od 1987 roku (w Brazylii).

Doświadczenie zawodowe:

  • Projekt ‚Germinal Mel’ 2001-2005
  • Trwająca 18 lat praca w grupie Capoeira Liberdade, do 2011r. jako Profesor, aktualnie w gradacji Contra-Mestre
  • Organizacja Pozarządowa „Corpo Movimento”, jako Profesor Capoeiry i Dyrektor ds. Zarządzania Majątkiem
  • Regularne pokazy przed widownią, udział w filmach i innych projektach artystycznych

Wykształcenie:

  • 2004 – Kurs Nauczanie Dzieci – Fundacja Rządowa Rio Esporte
  • 2003 – Dydaktyka Capoeiry i Folklor Brazylijski – Fundacja Rio Esporte
  • 2002 – Wychowanie Fizyczne / Capoeira